Anonym bruker Skrevet 13. januar 2014 #1 Skrevet 13. januar 2014 Jupp, det lurer jeg på ;-) Anonymous poster hash: aea02...968
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2014 #2 Skrevet 13. januar 2014 beina barberer jeg de få gangene jeg skal bruke strømpebukse eller de få gangene jeg har sex. Fitten barberes når jeg vet jeg skal ha sex. Anonymous poster hash: 7a9dc...65d
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2014 #3 Skrevet 13. januar 2014 Jeg kan jo svare selv ;-) Jeg shaver under armene og bikini/underliv ca hver tredje/fjerde dag. Leggene barberer jeg nå på høst/vinter da jeg begynner å stikke meg på meg selv... På sommeren bruker jeg epilator ca hver andre uke. Bryn plukkes en gang i uken. Bruker også hårfjerningskrem i rumpestumpen (les rundt anus, rett og slett.. Ja, de fleste har hår der.. Godt å bli kvitt!) HI Anonymous poster hash: aea02...968
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2014 #4 Skrevet 13. januar 2014 Jeg kan jo svare selv ;-) Jeg shaver under armene og bikini/underliv ca hver tredje/fjerde dag. Leggene barberer jeg nå på høst/vinter da jeg begynner å stikke meg på meg selv... På sommeren bruker jeg epilator ca hver andre uke. Bryn plukkes en gang i uken. Bruker også hårfjerningskrem i rumpestumpen (les rundt anus, rett og slett.. Ja, de fleste har hår der.. Godt å bli kvitt!) HIAnonymous poster hash: aea02...968 Hvordan får du til det i rompa selv.? Anonymous poster hash: 266b6...ade
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2014 #5 Skrevet 13. januar 2014 fjerner hår nedentil, rundt anus, armer og ben.. hver 3 dag.. hæler ikke hår.. føler meg skitten hvis jeg ikke gjør dette.. Anonymous poster hash: 1ac14...08c
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2014 #6 Skrevet 13. januar 2014 Jeg kan jo svare selv ;-) Jeg shaver under armene og bikini/underliv ca hver tredje/fjerde dag. Leggene barberer jeg nå på høst/vinter da jeg begynner å stikke meg på meg selv... På sommeren bruker jeg epilator ca hver andre uke. Bryn plukkes en gang i uken. Bruker også hårfjerningskrem i rumpestumpen (les rundt anus, rett og slett.. Ja, de fleste har hår der.. Godt å bli kvitt!) HIAnonymous poster hash: aea02...968 Hvordan får du til det i rompa selv.?Anonymous poster hash: 266b6...ade Det er bare å føle seg frem ;-) Bruk gjerne den som heter sensitiv. Ikke vanskelig, og det blir superfresht!! :-) Anonymous poster hash: aea02...968
Elsker livet Skrevet 13. januar 2014 #7 Skrevet 13. januar 2014 Legger, under armene og bikiniområdet annen hver dag med barberhøvel i dusjen/badekaret. Bruker kniv på bryna ved behov som er nesten hver dag. Har ellers 3-4 hår som jeg føler ikke hører hjemme der de er, de nappes med en pinsett når de har blitt lange og jeg kommer på det.
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2014 #8 Skrevet 13. januar 2014 Legger, under armene og bikiniområdet annen hver dag med barberhøvel i dusjen/badekaret. Bruker kniv på bryna ved behov som er nesten hver dag. Har ellers 3-4 hår som jeg føler ikke hører hjemme der de er, de nappes med en pinsett når de har blitt lange og jeg kommer på det. Det har jeg også kom jeg på!! På tærne og et eller to mørke rundt brytvortene. Nappes ved behov! Anonymous poster hash: aea02...968
Isola&Lille+julegave Skrevet 13. januar 2014 #9 Skrevet 13. januar 2014 Under armene: sjekker i dusjen på morgenen og tar de vedbehov. Leggene: på sommeren: så fort det er litt. Vinteren: ved spesielle anledninger eller akutte innfall. Dotten: når jeg skal ha sex og når jeg syns det blir for langt. Brynene: når jeg syns de ser ustellt ut.
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2014 #10 Skrevet 13. januar 2014 Aldri noen sted er svaret. Unntaket er legger og under armer på sommeren. Så jeg regner med at jeg har mer draget på en bjørn enn en mann :-). Anonymous poster hash: f39e6...b20
Natti11 Skrevet 13. januar 2014 #11 Skrevet 13. januar 2014 Har hatt behandling med laser under armene, leggene og bikini linjen, mellom bena barberes det. Livredd voks
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå