Gå til innhold

Hvor, hvor ofte og hvordan fjerner dere hår diverse steder på kroppen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jupp, det lurer jeg på ;-)

Anonymous poster hash: aea02...968

Videoannonse
Annonse
Skrevet

beina barberer jeg de få gangene jeg skal bruke strømpebukse eller de få gangene jeg har sex.

Fitten barberes når jeg vet jeg skal ha sex.

Anonymous poster hash: 7a9dc...65d
Skrevet

Jeg kan jo svare selv ;-)

Jeg shaver under armene og bikini/underliv ca hver tredje/fjerde dag. Leggene barberer jeg nå på høst/vinter da jeg begynner å stikke meg på meg selv... På sommeren bruker jeg epilator ca hver andre uke.

Bryn plukkes en gang i uken.

Bruker også hårfjerningskrem i rumpestumpen (les rundt anus, rett og slett.. Ja, de fleste har hår der.. Godt å bli kvitt!)

HI

Skrevet

Jeg shaver under armene og bikini/underliv ca hver tredje/fjerde dag. Leggene barberer jeg nå på høst/vinter da jeg begynner å stikke meg på meg selv... På sommeren bruker jeg epilator ca hver andre uke.

Bruker også hårfjerningskrem i rumpestumpen (les rundt anus, rett og slett.. Ja, de fleste har hår der.. Godt å bli kvitt!)

HIAnonymous poster hash: aea02...968

Hvordan får du til det i rompa selv.?

Anonymous poster hash: 266b6...ade

Skrevet

fjerner hår nedentil, rundt anus, armer og ben.. hver 3 dag.. hæler ikke hår.. føler meg skitten hvis jeg ikke gjør dette..

Anonymous poster hash: 1ac14...08c
Skrevet

HIAnonymous poster hash: aea02...968

Hvordan får du til det i rompa selv.?Anonymous poster hash: 266b6...ade

Det er bare å føle seg frem ;-) Bruk gjerne den som heter sensitiv. Ikke vanskelig, og det blir superfresht!! :-)

Skrevet

Legger, under armene og bikiniområdet annen hver dag med barberhøvel i dusjen/badekaret. Bruker kniv på bryna ved behov som er nesten hver dag. Har ellers 3-4 hår som jeg føler ikke hører hjemme der de er, de nappes med en pinsett når de har blitt lange og jeg kommer på det.

Skrevet

Legger, under armene og bikiniområdet annen hver dag med barberhøvel i dusjen/badekaret. Bruker kniv på bryna ved behov som er nesten hver dag. Har ellers 3-4 hår som jeg føler ikke hører hjemme der de er, de nappes med en pinsett når de har blitt lange og jeg kommer på det.

Det har jeg også kom jeg på!!

På tærne og et eller to mørke rundt brytvortene.

Nappes ved behov!

Skrevet

Under armene: sjekker i dusjen på morgenen og tar de vedbehov.

Leggene: på sommeren: så fort det er litt. Vinteren: ved spesielle anledninger eller akutte innfall.

Dotten: når jeg skal ha sex og når jeg syns det blir for langt.

Brynene: når jeg syns de ser ustellt ut.

Skrevet

Aldri noen sted er svaret. Unntaket er legger og under armer på sommeren.

Så jeg regner med at jeg har mer draget på en bjørn enn en mann :-).

Anonymous poster hash: f39e6...b20

Skrevet

Har hatt behandling med laser under armene, leggene og bikini linjen, mellom bena barberes det. Livredd voks :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...