Anonym bruker Skrevet 13. januar 2014 #1 Skrevet 13. januar 2014 Hva er dette for noe? Jeg kom inn her for ca et halvt år siden, og publiserer ikke noe særlig med innlegg ettersom de fleste innleggene får så mye kritikk og drittslenging. Blir dere glade av å påstå at andre er en dårlig mor? Gjør det dere til en bedre mor? Nei. Selvom vi kanskje er voksne og mødre så kan ord fortsatt såre, tenk litt over hva dere skriver før dere trykker. Har selv opplevd dette med det ene innlegget jeg la ut for 2 mnd siden ca, fikk meg ikke til å skrive et nytt for å si det sånn :-)Trodde jeg skulle komme inn på ei hyggelig siden med mange koselige mødre, men neida... (finnes jo selvfølgelig unntak, veldig mange koselige også) Hva synes dere? Anonymous poster hash: a46b6...190
sug lut Skrevet 13. januar 2014 #2 Skrevet 13. januar 2014 Hva jeg tenker? At jeg har lest dette før og kan forutsi hele resten av tråden.
Sommerfeeling Skrevet 13. januar 2014 #3 Skrevet 13. januar 2014 Etter noen år her inne har jeg lært meg å sile ut det jeg ikke er enig i. Jeg har også lært at det er lurt å skrive mye anonymt, spesielt når jeg sier min mening.
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2014 #4 Skrevet 13. januar 2014 Det er utrolig negativ stemning her, selvfølgelig med noen unntak. Akkurat som gribbene sitter å venter på noen som kan tas. Man må ha evnen til å overse, ellers er det kanskje bedre å ikke henge her. Har ikke sett mange trådene hvor ikke noen har slengt dritt. Anonymous poster hash: 8e896...c8c
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2014 #5 Skrevet 13. januar 2014 Jeg blir så glad inni meg når jeg kan tråkke på andre! 👼 Anonymous poster hash: 67ff8...3cf
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2014 #6 Skrevet 13. januar 2014 Jeg blir så glad inni meg når jeg kan tråkke på andre! 👼 Anonymous poster hash: 67ff8...3cf Tråkke på det nyfødte barnet ditt da?? Gærning. Anonymous poster hash: 421aa...4a9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå