Gå til innhold

Blir du lett forelsket?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er håpløs! Det skal ikke mye til før jeg kjenner kriblinger i magen over andre menn, og som singel ble jeg veldig ofte forelsket. Gjennom venninner har jeg skjønt at folk er svært forskjellige på det området - noen opplever nesten aldri forelskelse, mens andre er som meg ;)

Som gift har det hendt at sommerfugler i magen har gått bananas, men jeg har aldri helt tillatt meg selv å kjenne på følelsen av å være forelsket. Som oftest har det også kommet når jeg har blitt bedre kjent med den andre, kysset osv..

Hvordan er du? Og vet noen hvorfor folk er så forskjellige mtp forelskelse?

Anonymous poster hash: a3ef7...2ab
Videoannonse
Annonse
Gjest Syltebærtyttetøy
Skrevet

Nei, det blir jeg ikke. Er faktisk forelsket for første gang i mitt liv nå!! :P Rakk å finne en, få to barn, bolig, gifte meg OG skille meg før jeg ble forelsket. Klart jeg har blitt betatt før, men aldri vært håpløst forelsket før nå..det er en merkelig følelse, jeg har heller aldri vært sjalu, men kjenner litt på det nå, kanskje en sammenheng?

Aner ikke hvorfor folk er forskjellige, men en forelskelse er jo kjemiske stoffer i hjernen som skilles ut(!?), kanskje noen produserer mer av dette og oftere?

Skrevet

Blir aldri forelsket :(

Anonymous poster hash: 6291b...ae7

Skrevet

Blir nok ikke lett forelska, men akkurat nå er jeg så vanvittig forelska... Dessverre i en annen enn den jeg er sammen med :(

Anonymous poster hash: 8b969...4be
Skrevet

Tjaaaa, veldig fort betatt hvertfall. Veldig, veldig fort.

Anonymous poster hash: 8fff9...e16

Skrevet

Liker mennesker veldig godt, men blir nok svært sjelden betatt eller forelsket.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...