Gå til innhold

Dere som har tynne 2, 3 og 4-åringer. Hvor mye veier de?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og hvor lange er de?

Jeg får en del kommentarer ang vekta til min jente på snart 3 år (i april). Hun er ca. 98 cm og veier 13 kg. Ja, hun er tynn. For tynn syns jeg. Men, hun har vært sånn siden hun var baby. Lang og tynn. Småspist og noe kresen.

Og ettersom kommentarene kommer, så blir jeg jo bekymret. Selv om hun er frisk og rask og har masse energi. Føler nesten at jeg gjør noe feil som har et tynt barn.

Anonymous poster hash: 4b6a3...6c5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fire år 13 kg 97 cm.

Anonymous poster hash: 79c5d...5c7

Skrevet

Jeg har en tynn gutt. Får og kommentarer, helt til de ser han i aksjon. Rask, sterk, sunn og frisk..

Han er 3,5år. 104cm og 12,5kg.

Han er tynn og liten, men jeg vet at det er gener og arv (faren var tynn som en strek på samme alder) så vi har ikke stresset med mat eller at han må legge på seg. Han spiser egentlig ganske mye.. (De har jo små magesekker, så for eksempel en halv skive og litt frukt er jo mer en nok, selv om vi egentlig hadde tenkt at det var lite)

Anonymous poster hash: b2851...769
Skrevet

101 cm og 14 kg. Er ikke så ille tynn nå, men fortsatt veldig tynn. Var verre for for 1 år siden, da var han 92 cm og 11 kg

Anonymous poster hash: 33654...b5f
Skrevet

101 cm og 14 kg. Er ikke så ille tynn nå, men fortsatt veldig tynn. Var verre for for 1 år siden, da var han 92 cm og 11 kg

Glemte å skrive at han er  3 år

Skrevet

Min var 4 år, 105 cm og 11 kg. Hun var så tynn at hun hadde sorte ringer rundt øynene og sov mye og lenge.. Men hun spiste normalt.. Er nå 13 år og veier 29 kg og er 153 høy.. Fortsatt veldig tynn..

Som baby var hun Michelin mannen..

Har fått masse kommentarer fra helsesøster "spiser hun nok?" "Kaster hun opp etter mat?" o.l

Anonymous poster hash: e288f...5ef

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...