Sommerfeeling Skrevet 13. januar 2014 #1 Skrevet 13. januar 2014 (endret) Jeg er litt fersk i dette gamet og gutten er bare trist. Jeg trenger inspirasjon. På forhånd takk... Endret 13. januar 2014 av tirilfrua
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2014 #2 Skrevet 13. januar 2014 Skal dere unngå all melk eller er det bare laktose? Hvis det bare er laktose, kan dere lage havregrøt av glutenfri havregryn (den vanlige kan inneholde spor av gluten) og laktosefri melk. Hvis dere skal unngå all melk, kan dere lage den med rismelk el. Glutenfritt brød med f.eks syltetøy er et annet alternativ. Anonymous poster hash: 900ae...84f
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2014 #3 Skrevet 13. januar 2014 Det er mange grupper på Facebook du kan ha nytte av; cøliaki, gluten- og melkefritt, glutenfrie oppskrifter og mange flere. Der er det mange oppskrifter og tips. Anonymous poster hash: 76f6a...4ff
Sommerfeeling Skrevet 13. januar 2014 Forfatter #4 Skrevet 13. januar 2014 (endret) Skal dere unngå all melk eller er det bare laktose? Hvis det bare er laktose, kan dere lage havregrøt av glutenfri havregryn (den vanlige kan inneholde spor av gluten) og laktosefri melk. Hvis dere skal unngå all melk, kan dere lage den med rismelk el. Glutenfritt brød med f.eks syltetøy er et annet alternativ. Anonymous poster hash: 900ae...84f Han må unngå all nelk.Vi har laget havregrøt, men det blir litt ensformig i lengden. Han har også spist eggerøre, kjøttboller og frukt. Han har ikke sansen for glutenfrie lefser, han sier at de lukter når de ligger for lenge i matboksen. Jeg har kjøpt brød i butikken og nå har jeg endelig funnet noe han liker. Det går seg til, det tar bare litt tid å lære seg alt. Endret 13. januar 2014 av tirilfrua
Sydamen Skrevet 13. januar 2014 #5 Skrevet 13. januar 2014 Jeg vet det er litt på siden av du spør om men jeg vil anbefale denne bloggen (og boka) om du skal bake kaker etc! .D http://www.friekaker.no/
Sommerfeeling Skrevet 13. januar 2014 Forfatter #6 Skrevet 13. januar 2014 Jeg vet det er litt på siden av du spør om men jeg vil anbefale denne bloggen (og boka) om du skal bake kaker etc! .D http://www.friekaker.no/ Takk, jeg skal lagre den siden.
Lille krøll Skrevet 14. januar 2014 #7 Skrevet 14. januar 2014 Smoothie. 1 dl havregryn, 1 banan, 1 ss linfrø, 1 ss solsikker, 2 dl bær og eplejuice til tykkelsen blir bra. Blir sikkert stor men er bare å fryse inn i plastikk 😃 Finnes også knekkebrød fra semper som er gode og bra. Melkefritt smør fra flora, den blå, kjøttpålegg. Glutenfri frokostblandning fra semper, rismelk. Maiskaker, riskaker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå