Anonym bruker Skrevet 13. januar 2014 #1 Skrevet 13. januar 2014 Er alenefar 30\70. Har truffet en alenemor på nettet 50\50 Liker hun kjempe godt. men litt usikker i forhold til barna. Min ex har to barn fra tidligere forhold å et med meg. Syns virkelig den barnekabalen med dine mine å andre sine barn er vanskelig. Også skal de kunne ommgås litt i tillegg. Mye som skal klaffe, noen som har det på samme måte? Anonymous poster hash: d5ce3...4a0
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2014 #2 Skrevet 15. januar 2014 Hei! Jeg traff kjæresten min også på nett. Han har barna sine på 7 og 10 annenhver uke, mens jeg har datteren min på 7 hele tiden utenom annenhver helg. Det er en barnekabal rett og slett. Vi hadde barna hver våre helger, som gjorde det utrolig utfordrende i starten da vi ikke ønsket å inkludere barna med en gang. Men nå har vi fått byttet, så vi har barna like helger. Det blir utrolig bra! Til høsten flytter vi sammen :-) Anonymous poster hash: 32728...e10
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2014 #3 Skrevet 16. januar 2014 Hei! Jeg traff kjæresten min også på nett. Han har barna sine på 7 og 10 annenhver uke, mens jeg har datteren min på 7 hele tiden utenom annenhver helg. Det er en barnekabal rett og slett. Vi hadde barna hver våre helger, som gjorde det utrolig utfordrende i starten da vi ikke ønsket å inkludere barna med en gang. Men nå har vi fått byttet, så vi har barna like helger. Det blir utrolig bra! Til høsten flytter vi sammen :-) Anonymous poster hash: 32728...e10 Så utrolig bra, da er det håp selvom det virker så utrolig vanskelig å få det til:) Anonymous poster hash: d5ce3...4a0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå