Gå til innhold

Har 300 kr

Anbefalte innlegg

Skrevet

De skal holde til den 20. Har litt mat. Noen som har tips til evt billig mat eller andre tips? Hvor mye har dere å leve for til lønn, trygd osv?

Anonymous poster hash: 2e343...3e6
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gå på innvandrerbutikker og kjøp grønnsaker , lag wok med nudler.

Havregrøt eller risgrøt (se om butikken har melk som går ut på dato, halvpris!)

Seifilet på Rema koster 20 kroner, lag seibiff med løk og raspet gulrot

Chili con carne er knallgodt og var min faste studentmiddag når jeg var blakk: en pakke kjøttdeig, en boks røde bønner, en boks hermetisk tomat, en løk og en liten chili. Server med ris til!

Anonymous poster hash: f1af5...e4f
Skrevet

First price er gull verdt med lite penger :-) ellers er det vanskelig å komme med råd /sammenligning når du ikke skriver inntekt og utgifter :P

Skrevet

First price er gull verdt med lite penger :-) ellers er det vanskelig å komme med råd /sammenligning når du ikke skriver inntekt og utgifter :P

Hun skriver hun har 300,- kr.

Anonymous poster hash: 25917...e85

Skrevet

Spar har 400 g kyllingkjøttdeig til 10 kr.

Anonymous poster hash: 9a877...37f

Skrevet

De skal holde til den 20. Har litt mat. Noen som har tips til evt billig mat eller andre tips? Hvor mye har dere å leve for til lønn, trygd osv?

Risgrøt/havregrøt eller om du vil være hipp: byggrynsgrøt. Lappskausblanding med pølse (julepølse selger butikkene ut veldig billig nå. 10 kr marked hos spar tror jeg og der er det kyllingkjøttdeig til ti kroner. Supper er billig å lage, bruk linser som proteinkilde, bak brød eller hold ut med kjip kneip i noen dager:-) 

Skrevet

Så akkurat en Spar-reklame med en rekke produkter til 10 kr.

Skrevet

Her har jeg 453 kr og får lønn 1 februar :(

Anonymous poster hash: e501b...721
Skrevet

Takk for tips og svar. 😊

Skrevet

Kiwi har også bra priser på en del varer nå. "Ta 1, betal for en 1"som de kaller det. (Nedsatt pris på typiske 3 for 2 varer) Blant annet fiskekaker fra fiskemannen koster 11 kroner nå.

Kjøp generelt billigmerker, first price har faktisk mye bra.

Sjekk om butikkene nær deg har varer som straks går ut på dato= halv pris.

Pasta penne koster 3,90 på Rema 1000.

Kyllingkjøttdeig 10 kr på spar nå.

1,6 kg kyllingfilet fra first price kr 119 på Kiwi. Skjær i terninger, ta på tandori krydder og kok nudler til. Godt og billig.

First price tacoen er veldig god. 400 g First price kjøttdeig koster 24,90 på Kiwi. Eller bruk kyllingkjøttdeig.

Anonymous poster hash: d2e96...6a6

Skrevet

Lurt å bake eget brød

Kjøp tørre kikerter som du bløtlegger over natta og koker. Kjempesunt, veldig mettende og godt :)

Anonymous poster hash: 89d23...9ba
Skrevet

Det er 10-kroners marked på Ica

Anonymous poster hash: 125a5...586
Skrevet

Kiwi har svinekjøttdeig til 18 kr.

Sweet and sour saus på glass fra first price til 10 kr(den var faktisk god)

Lapskausblanding m pølse

Wok med nudler

Anonymous poster hash: 1020a...7dd

Skrevet

Her har jeg 453 kr og får lønn 1 februar :(

Hva slag forbruk og hva slags jobb har du når du har så sinnsykt lite penger frem til 1. februar??? Må kanskje endre forbruket drastisk?

Anonymous poster hash: e52e6...37f

Skrevet

Sjekka lommeboka nå. Har akkurat 250.- som skal holde fram til 1 feb. Har hatt noer store regninger. Har også noen jeg må utsette. Har ikke hatt noe egetforbruk. Kun handlet mat å sånn.

Skrevet

Sjekka lommeboka nå. Har akkurat 250.- som skal holde fram til 1 feb. Har hatt noer store regninger. Har også noen jeg må utsette. Har ikke hatt noe egetforbruk. Kun handlet mat å sånn.

Er det ofte sånn? Får nesten magesår av å høre om sånt i alle fall om du har barn og/eller er gravid?

Skrevet

Er ikke alltid så lett å rette opp når man har kommet skikkelig skjevt ut :(

Skrevet

Er ikke alltid så lett å rette opp når man har kommet skikkelig skjevt ut :(

Nei, det kan jeg tro... Hadde det sånn noen ganger da jeg studerte, men hadde som sagt fått magesår om jeg hadde hatt det sånn nå med 4 barn. Synes stadig vi må kjøpe nye vintersko for de er blitt borte etter trening, nye votter og luer som forsvinner, skisko som har blitt for små osv. Og så er det bursdager de skal i, avgift ifb fotball, håndball, skitrening osv.

Tror du må søke økonomisk rådgivning snarest - det retter seg ikke opp av seg selv om en kommer skjevt ut.

Skrevet

januar har vel en tendens til å bli en litt trang måned..

Anonymous poster hash: a0135...897
Skrevet

januar har vel en tendens til å bli en litt trang måned..

Anonymous poster hash: a0135...897

Utifra hva hun over svarer, handler det om mer enn en trang måned

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...