Anonym bruker Skrevet 13. januar 2014 #1 Skrevet 13. januar 2014 Hvordan er gemyttet? ble de fine familiehunder? Anonymous poster hash: 6e7f1...8b6
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2014 #2 Skrevet 13. januar 2014 Cocker/kelpie blanding. Han er fantastisk. Litt skeptisk til fremmede men veldig familieorientert. Er du akseptert finner han seg i alt. Han er fantastisk med barna og leker masse med de. Han er mer forsiktig med barna enn med meg feks. Han er lettrent og smart. Tåler laaaange turer og synes det er helt greit om det er en uke med lite aktiviteter også. Bare vi er rundt han så er han glad. Anonymous poster hash: 09eb9...699
klg,2 boys now:) Skrevet 13. januar 2014 #3 Skrevet 13. januar 2014 Har eid en amerikansk spaniel herlig gemytt.men litt "vanskelig " på tur da de søker hele tiden.men herlig rolig hund
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2014 #4 Skrevet 13. januar 2014 oki Takk for svar . Skal hente meg en herlig nydelig liten tispevalp om 1,5 uke hvor faren er renraset amerikansk cocker og moren er blanding av japansk spisshund, dachs og toy puddel )' Er så spent og gleder meg som en unge ! Anonymous poster hash: 6e7f1...8b6
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2014 #5 Skrevet 13. januar 2014 Høres ut som en herlig blanding. Jeg er så glad i vår lille gladgutt. Ingen bekymring og problemer med den gutten. Livet med hund er herlig. :-) Anonymous poster hash: 09eb9...699
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå