Anonym bruker Skrevet 13. januar 2014 #1 Skrevet 13. januar 2014 Min nevø som jeg passer endel er snart 2. Foreldrene sier han tester grenser, men jeg synes han bare raserer og han hører overhodet ikke. Veldig slitsomt å passe ham, og han ødelegger så mye. Han går bort til seksjonen og bare feier alt som står der ned, eller kaster en og en ting over skuldra. Han ser ikke eller leker ikke med tingene, bare kaster det vekk. Så går han til neste hylle og så neste. Hører ikke på nei eller avledning. Kan bære ham unna 100 ganger. Hjelp? Hva skal jeg gjøre? Umulig å sitte stille 1 sekund når han er her for han bare raserer alt hele tiden... Vet snart ikke om jeg orker passe ham mer, er ingen kos bare pes... mine unger har aldri vært slik.... Anonymous poster hash: a75de...522
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2014 #2 Skrevet 13. januar 2014 Da hadde jeg sagt at han fikk teste grenser hjemme. Hadde ikke giddi å passa en unge som holder på sånn. Anonymous poster hash: be103...486
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2014 #3 Skrevet 13. januar 2014 Det er klart han tester grenser og han har funnet ut at han kan gå veldig langt før han når de grensene. Anonymous poster hash: 67252...723
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2014 #4 Skrevet 13. januar 2014 høres ut som litt for fri oppdragelse for min del.. Anonymous poster hash: 1aeae...6d2
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2014 #5 Skrevet 13. januar 2014 Det er klart han tester grenser og han har funnet ut at han kan gå veldig langt før han når de grensene.Anonymous poster hash: 67252...723 Det er klart han tester grenser og han har funnet ut at han kan gå veldig langt før han når de grensene.Anonymous poster hash: 67252...723 Men hvordan skal jeg greie å oppdra ham de gangene han er her da når han ikke har lært å oppføre seg hjemme? Han er 100 ganger værre der da. Litt derfor jeg passer ham, fordi de trenger avlastning nå siden de har fått ny baby. Jeg føler ikke jeg når inn til ham i det hele tatt. Han har ikke så mye språk heller da, så ikke lett å snakke med ham. Uvant med slik unge, gud hvor glad jeg er at ikke mine var slik... Anonymous poster hash: a75de...522
Mamma_til_2 Skrevet 13. januar 2014 #6 Skrevet 13. januar 2014 han har noen vide/ åpne grenser spør du meg, men du får sette hardt mot hardt så lærer han hvor grensene dine er.
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2014 #7 Skrevet 13. januar 2014 han har noen vide/ åpne grenser spør du meg, men du får sette hardt mot hardt så lærer han hvor grensene dine er.Hvor hard kan man være med andres unger da? Han er jo ikke vant til å ikke få herje på så det blir jo skriking. Dessuten må jeg nesten sitte på ham for å få ham til å slutte. Han hører virkelig ikke og ser på meg som om jeg skulle være gjennomsiktig eller noe, liksom ingen respons. Lyset er på men ingen hjemme tar jeg meg i å tenke. Vet det er stygt av tante å tenke slik, men pleier ikke en toåring i det minste vise at de har hørt at du sa noe? Litt respons? Eller har jeg bare vært utrolig heldig med mine to snille barn...? Anonymous poster hash: a75de...522
Mamma_til_2 Skrevet 13. januar 2014 #8 Skrevet 13. januar 2014 han har noen vide/ åpne grenser spør du meg, men du får sette hardt mot hardt så lærer han hvor grensene dine er.Hvor hard kan man være med andres unger da? Han er jo ikke vant til å ikke få herje på så det blir jo skriking. Dessuten må jeg nesten sitte på ham for å få ham til å slutte. Han hører virkelig ikke og ser på meg som om jeg skulle være gjennomsiktig eller noe, liksom ingen respons. Lyset er på men ingen hjemme tar jeg meg i å tenke. Vet det er stygt av tante å tenke slik, men pleier ikke en toåring i det minste vise at de har hørt at du sa noe? Litt respons? Eller har jeg bare vært utrolig heldig med mine to snille barn...? Anonymous poster hash: a75de...522 Du får ta han hver gang han raserer skapet ditt og sette han på en stol med bordet i samme rom som du er(ala time out, men en mild form) si fra at det ikke er ok i ditt hjem, 2åringer lærer slikt fort, og jeg mener at så lenge det er du som passer barnet på frivillig basis for og avlaste familien så har du lov til og sette dine grenser som han må lære og følge, han utagerer sikkert ekstra pga den nye babyen til foreldrene, så det kan være så enkelt hat han gjør slikt for det er den eneste måten han kjenner til for og få oppmerksomhet, så den time outen jeg nevnte skal være mild og du må huske og rose når han er flink, lese bok sammen med han, jeg er sikker på at det blir bedre fort bare du begynner
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2014 #9 Skrevet 13. januar 2014 han har noen vide/ åpne grenser spør du meg, men du får sette hardt mot hardt så lærer han hvor grensene dine er. Hvor hard kan man være med andres unger da? Han er jo ikke vant til å ikke få herje på så det blir jo skriking. Dessuten må jeg nesten sitte på ham for å få ham til å slutte. Han hører virkelig ikke og ser på meg som om jeg skulle være gjennomsiktig eller noe, liksom ingen respons. Lyset er på men ingen hjemme tar jeg meg i å tenke. Vet det er stygt av tante å tenke slik, men pleier ikke en toåring i det minste vise at de har hørt at du sa noe? Litt respons? Eller har jeg bare vært utrolig heldig med mine to snille barn...?Anonymous poster hash: a75de...522 Verdt et forsøk, men tviler på det nytter. Han kommer ikke til å skjønne det tror jeg. Lese bok kan en bare glemme, han sitter ikke stille sålenge, hvertfall ikke uten å prøve å rive fra hverandre boka. Han er virkelig vill. Var lik før babyen kom, så vet ikke om det påvirket noe. Av og til lurer jeg på om han hører veldig dårlig... men det burde de jo visst... har prøvd å hinte om det til dem, men det avviser de. Du får ta han hver gang han raserer skapet ditt og sette han på en stol med bordet i samme rom som du er(ala time out, men en mild form) si fra at det ikke er ok i ditt hjem, 2åringer lærer slikt fort, og jeg mener at så lenge det er du som passer barnet på frivillig basis for og avlaste familien så har du lov til og sette dine grenser som han må lære og følge, han utagerer sikkert ekstra pga den nye babyen til foreldrene, så det kan være så enkelt hat han gjør slikt for det er den eneste måten han kjenner til for og få oppmerksomhet, så den time outen jeg nevnte skal være mild og du må huske og rose når han er flink, lese bok sammen med han, jeg er sikker på at det blir bedre fort bare du begynner Anonymous poster hash: a75de...522
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå