Anonym bruker Skrevet 13. januar 2014 #1 Skrevet 13. januar 2014 Tips til matlei jente på 10? Anonymous poster hash: 63958...d59
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2014 #2 Skrevet 13. januar 2014 Havregrøt man lages over natt i kjøleskap er godt. Kald, men veldig god Anonymous poster hash: 63845...3cc
Gjest UndrendeUllteppe Skrevet 13. januar 2014 #3 Skrevet 13. januar 2014 Jeg starter dagen med svart kaffe, det er min største avhengighet Men så, straks etter, må jeg ha mat...og da kan det bli Hatting rundstykker av ymse slag, frokostblanding ("grov" og visstnok sunn, meeen), knekkebrød, havregrøt og sånt... I påleggveien er jeg verdens kjedeligste, jeg spiser masse godt pålegg når jeg bare vil, men er så LAT at jeg stort sett velger hvitosten hjemme...år ut og år inn (Men blåmuggost, ridderost, salami, røkt kalkun, makrell i tomat og brunost er ellers forslag fra min favorittliste)
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2014 #4 Skrevet 13. januar 2014 http://www.godt.no/#!/oppskrift/1263/kjoeleskapsgroet-frokosten-som-lager-seg-selv Anonymous poster hash: 63845...3cc
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2014 #5 Skrevet 13. januar 2014 Hos oss starter vi dagen med frokostblanding eller havregrøt. Havregrøten lager jeg i micro med havregryn og vann, så rører jeg inn litt melk når jeg tar den ut sammen med rosiner, litt sukker og litt kanel. Hvilken frokostblanding vi har varierer, men stort sett har vi 4korn og minifras hele tiden og av og til andre i tillegg, men vi prøver å unngå de med mye sukker, de har vi kun i ferier Anonymous poster hash: 898d4...951
Mamma4livet Skrevet 13. januar 2014 #6 Skrevet 13. januar 2014 Liker hun eggerøre? Med kjøttpålegg, tomater,avokado. Det spiser jeg når jeg er litt lei av brødmat. Eggerøre klarer hun å lage selv.
Katteskinnet Skrevet 13. januar 2014 #7 Skrevet 13. januar 2014 Vi spiser litt av hvert. Quesadilla med guacamole. Kjøleskapshavregrøt. Rå grønnsaker som gulrot, kålrabi, etc. Omelett/bondeomelett. Toast (Gjerne med taffelost og sennep) Matmuffins. Granola/musli med frukt og bær. Har vi salat eller middag dagen før som passer til frokost så bruker vi det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå