Gå til innhold

Jeg blir nesten litt redd, jeg..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har vært så klønete i det siste. Mister alt jeg holder i hendene, går på dører, henger fast i dørhåndtak, sparker borti stoler, søler når jeg skal helle.

Jeg glemmer ting, får synsforstyrrelser når jeg har konsentrert meg hardt over lengre tid. Hver gang jeg bøyer meg ned, sånn at hodet peker nedover, så får jeg vondt i hodet. Dette kan umulig være normalt...

Tror jeg bestiller legetime i morgen...

Anonymous poster hash: 830e5...a9e
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noen som har opplevd det samme, og vil dele sin historie?

Skrevet

Jeg kan bli slik av låsninger i nakken som påvirker både syn, koordinasjon og mye mer.

Nå har jeg mye av det samme pga en mangeltilstand som gjør at noe i nervesystemet blir ødelagt, men akkurat det er sjeldent.

Men få deg en legesjekk, det er mye som kan gi slike symptomer. Alt fra ting man egentlig ikke vil ha til helt ufarlige ting - og det er som regel det siste ;)

Anonymous poster hash: 0656a...0d3
Skrevet

Takk for svar.. Jeg tror jo egentlig ikke at det er noe alvorlig, men jeg vil nok få det sjekket. For sikkerhets skyld...

Skrevet

Kjenner meg også igjen i mye+ at jeg føler meg full stort sett hele tiden. Etter å ha sjekket ut ALT hos fastlegen,- vært hos nevrolog, øyelege og MR av hodet to ganger uten funn, fikk jeg beskjed om at jeg  var helt frisk og bare måtte lære meg å leve med det. Desperat henvendte jeg meg til Balderklinikken, og de sjekket meg grudig. Fant ut at jeg hadde flere matintoleranser, sopp i tykktarmen og for lite av de gode tarmbakteriene!Alt dette kunne gi slike difuse symptomer! Soppen kan de ikke behandle før jeg har født, men jeg har startet med tilskudd av "gode" bakterier.

Anonymous poster hash: b54f1...51c
Skrevet

Jeg var sånn en periode.. Viste seg at jeg slet med angst. Jeg hadde en indre uro som gjorde at jeg var ukonsentert/ufokusert. Kunne stå og ta ut av oppvaskmaskinen og bare slippe et glass rett ned på gulvet. Jeg kunne kjøre i en rundkjøring og plutselig ha glemt hvordan jeg blinker ut av den osv (hadde hatt lappen i 10 år).. Men det roet seg etter jeg oppsøkte hjelp :)

Anonymous poster hash: 2cbb5...34a

Skrevet

Høres ut som en god, gammeldags migrene..

Anonymous poster hash: bcb19...78a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...