Gå til innhold

Hva hadde du gjort? Spent på å høre meninger.

Anbefalte innlegg

Jeg er på dag 16 i syklus.

Vi hadde sex på dag 8-10-12-14.

Jeg hadde forventet tempstigning i går på dag 15, men tempeduppet tror jeg var i dag.

Greia er at vi har to gutter og ønsker å prøve på ei jente.

Hadde du da:

1. Lagt inn aksjer i kveld også? Overlever soldatene tre dager der inne?

2. Avventet og tenkt at de overlever og det er større sjanse for jente 3 dager før?

Tenk om EL blir utsatt enda en dag? Klarer de seg i så fall 4 dager?

Hvis vi legger inn aksjer i kveld og EL er i morgen... Hvor stor sjans er det for å få jente da?

Hadde vært moro med noen tanker til dette, helst før vi legger oss, hehe :)

Fortsetter under...

De kan leve opptill flere ganger. og det SIES at jentesvømmere er tregere, og guttesvømmere raskere. Så hvis du treffer på EL- så er sjansen stor for gutt, har du sex flere dager før er sjansen større for jente. 
Men det er INGEN garanti, kanskje også bare tilfeldigheter. Høres ut som om du har sjansene hvis EL er nå og du har lagt inn aksjer alt. Skader ikke om du legger inn litt ekstra, det er jo 50/50 sjanse for gutt og jente uansett........
I TILLEGG (her blir det mye) er det vanlig at de som har flere av ett kjønn, får det igjen. 

Anonymous poster hash: 33b53...52e

Hmmm....

Vi har to gutter, men det er to forskjellige fedre da. Hans far hadde en gutt og to jenter. Jeg har en bror og vi er to søstre. Så vi skal i i teorien kunne klare å støype sammen en jente da :)

Hva hadde du gjort? Ventet?

Hmmm....

Vi har to gutter, men det er to forskjellige fedre da. Hans far hadde en gutt og to jenter. Jeg har en bror og vi er to søstre. Så vi skal i i teorien kunne klare å støype sammen en jente da :)

Hva hadde du gjort? Ventet?

Ja jeg mente jo egentlig at min mann har to søstre :D

Ikke alle som kan få det andre kjønnet heller.

Men at du får et velskapt barn, må være viktigere enn kjønn :)

Begge gangene jeg ble gravid hadde vi oss hver dag, og første er jente, nå kommer det en gutt. Så tror det er mest tilfeldigheter. Håpe det blir en jente på dere, siden ønske ditt er så stort :)

(Mener ikke og være spydig på noen måter her)

Anonymous poster hash: 0fb8b...2ce

Annonse

Kanskje det er tilfeldig da? Har liksom bare tenkt at tidspunkt har veldig mye å si, men du er jo et bevis på at det nødvendigvis ikke er det :)

Det hadde vært veldig moro med jente, jeg innrømmer det. Så da er det jo moro å "prøve" å få jente hvis det går an. Men får vi gutt så blir jeg selfølgelig ikke skuffet :)

Velskapt barn er helt klart største ønsket på lista :)

Jeg tror tilfeldighetene får råde i kveld alt etter humøret på mannen :)

Kanskje det er tilfeldig da? Har liksom bare tenkt at tidspunkt har veldig mye å si, men du er jo et bevis på at det nødvendigvis ikke er det :)

Det hadde vært veldig moro med jente, jeg innrømmer det. Så da er det jo moro å "prøve" å få jente hvis det går an. Men får vi gutt så blir jeg selfølgelig ikke skuffet :)

Velskapt barn er helt klart største ønsket på lista :)

Jeg tror tilfeldighetene får råde i kveld alt etter humøret på mannen :)

Kos deg heller, og ta det som det kommer :)

Anonymous poster hash: 0fb8b...2ce

Da blir det spennende, for jeg har drukket melk og spist kjøtt :D

I hvertfall så ble det en runde i går, Stakkars mann, han var egentlig altfor trøtt. Men han fikk da til slutt sendt ut troppene sine :D Det er harde bud!

Hei!

Har lest en del om dette med jent vs gutt..

timingen har visst en del å si dersom man ikke endrer kostholdet. Dette vet jeg også pga mange jeg kjenner har endret rytmen etter å ha fått gutt 1.gang, og de har faktisk fått jente alle mann. Kan være tilfeldig, men jeg tror det ligger noe i det.

Det jeg også har lest meg til, er at timingen ikke er såå viktig dersom man endrer kostholdet til et 'jente-kosthold'.

Det innebærer mye magnesium, kalsium og tranebær! Det enkelste er da å ta tilskudd i form av magnesium-tilskudd og max kalsium-tilskudd, samt tranebær. Dette skal taes fra mens til el. Tilskuddene jeg har nevnt gjør ph-en i kroppen surere, og dette miljøet trives ikke gutte-sæden i. Derfor større sjanse å få jente.

Håper dette var noe til hjelp! :)

Vi fikk jente, jeg hadde el 5 dager etter sist gang vi hadde sex. Han måtte rykke ut på jobb, derfor fikk vi ikke lagt inn noen flere aksjer da. Jeg spiste mye kjøtt men drakk også mye melk. Til oss, tror jeg det stemmer best at jentesædcellene lever lengre :)

Anonymous poster hash: d2ad4...82d

Annonse

Jeg er litt usikker på hvilket aksjekull som har trukket vinnerloddet (hvis det klaffer da)

Dag 14: sex

Dag 16 morgen: ingen tempstigning

Dag 16 kveld: sex

Dag 17 morgen: Tydelig tempstigning.

Så: Hvis egget har sluppet på dagtid dag 16, så tenker jeg at aksjene fra dag 14 har ligget klare.

Hvis egget har sluppet på natt til dagen etter, så hadde vi jo sex på kvelden. Hvis de svømmerne har vært sabla raske, så har de kanskje tatt igjen de fra dag 14?

Og hvis de fra dag 14 ikke har hatt noe futt igjen, så har det heldigvis kommet noe spreke svømmere på dag 16.

Jeg håper jo det har ligget noen sterke jenter og invadert egget :D

Guri så mange rare tanker og grublerier som kommer opp i disse prøvetider!

Hei!

timingen har visst en del å si dersom man ikke endrer kostholdet. Dette vet jeg også pga mange jeg kjenner har endret rytmen etter å ha fått gutt 1.gang, og de har faktisk fått jente alle mann. Kan være tilfeldig, men jeg tror det ligger noe i det.

Det jeg også har lest meg til, er at timingen ikke er såå viktig dersom man endrer kostholdet til et 'jente-kosthold'.

Det innebærer mye magnesium, kalsium og tranebær! Det enkelste er da å ta tilskudd i form av magnesium-tilskudd og max kalsium-tilskudd, samt tranebær. Dette skal taes fra mens til el. Tilskuddene jeg har nevnt gjør ph-en i kroppen surere, og dette miljøet trives ikke gutte-sæden i. Derfor større sjanse å få jente.

Magnesium og kalsium gjør kroppen mer basisk, så da er det kanskje motsatt av det du sier?

Anonymous poster hash: a04ca...577

Hei!

Magnesium og kalsium gjør kroppen mer basisk, så da er det kanskje motsatt av det du sier?

Anonymous poster hash: a04ca...577

Ok, da husker jeg feil av surt og basisk, men det er hvertfall det du skal for å få jente.

Anomym bruker:

jeg tror jeg skrev riktig på den første; at kalsium og magnesium gir et surere miljø.

Her er et av mange steder jeg har lest det: http://makeupandbeauty.com/pregnancy-diet-conceive-baby-girl/

Et urdrag av teksten:

To conceive a baby girl you need to have acidic food and avoid the alkaline food. mean.png Calcium is one of the most important things to be consumed if you are planning to conceive a baby girl. Milk, cream, yogurt and cheese are the most calcium rich food products. You can have tons of ice cream too.

Magnesium rich foodstuffs also help in conceiving a baby girl. Beans, green leafy vegetables and legumes are rich sources of magnesium.

Potassium rich food stuffs must be avoided by a woman who is trying to conceive a baby girl. mean.png Bananas are the richest source of potassium.

Acidic food stuffs are very important for conceiving a baby girl. And it is a must for a woman who is trying to conceive a baby girl to have a pH rich diet.
Fruits like prunes, cranberries and plums are great sources of acid, whereas meats, whole grains, corn and fish is also foods which are to be consumed for increasing the vaginal acidic level. An acidic diet may be tough to follow, but at the cost of a beautiful daughter I guess it will simplify for a mommy to be.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...