Anonym bruker Skrevet 13. januar 2014 #1 Skrevet 13. januar 2014 Jeg vil ikk være sjalu eller nekte kjæresten å ha veninder så jeg oppfordrer han omtrent. Ikke helt oppfordrer men sier at han bare må bli med hu og hu dit om han vil det. Han blir tilbud og ha morsommere fritid med dem enn med kjedelige meg som har barn. Hu ene har barn hu og men tar seg mye barnefri og bor der han bor. Men jeg og hu har vært uvenner i et dusin år.. hater den drittkjærringa. Likevel sier jeg at han kan bare henge med hu.. HVORFOR??? Kan jo ikk si. Nei du får ikke være med ho.. herregud.. men hver gang jeg sier det så sier jo han at han heller vil være med meg eller alene enn å vere med noen andre damer. :/ hehe.. avstandsforhold. Huff å huhu Anonymous poster hash: d53c3...58f
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2014 #2 Skrevet 13. januar 2014 Flere som er sånn.?? Er det dumt. Kjenner jo at eg kaster bensin i mitt eget bål.. Anonymous poster hash: d53c3...58f
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2014 #3 Skrevet 13. januar 2014 Du er rar Sikkert en måte å beskytte deg selv på, redd for å bli såret?? Anonymous poster hash: ff6ef...a2e
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2014 #4 Skrevet 13. januar 2014 Du er rar Sikkert en måte å beskytte deg selv på, redd for å bli såret?? Anonymous poster hash: ff6ef...a2e jeg er ekstremt redd for og bli såret.. blitt det de siste 6 årene nå og vil ikke ødelegge for moroa hans heller. da jeg ikke har mulighet like mye som henne til og la han trives Anonymous poster hash: d53c3...58f
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2014 #5 Skrevet 13. januar 2014 Men det er rett av meg og la han dra. Og ikke bli sur og redd ( noe jeg mest vil) men føler da at jeg er egoistisk. Så. Gjør jeg rett eller galt i å la han henge med hu ? Hu er bygdas største løse hore og hater meg.. Anonymous poster hash: d53c3...58f
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2014 #6 Skrevet 13. januar 2014 Meg igjen - det høres ikke sunt ut dette Sikker på at det er riktig mann for deg???? Anonymous poster hash: ff6ef...a2e
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2014 #7 Skrevet 13. januar 2014 Meg igjen - det høres ikke sunt ut dette Sikker på at det er riktig mann for deg???? Anonymous poster hash: ff6ef...a2e nei ikke sikker på det. Har skrevet om oss her inne før. Run run run er beskjedene da. Bare vanskelig å være helt sikker. Selv føler jeg meg egentlig ikke klar for dette forholdet en gang :/ men vet ikke om det er at jeg er redd eller om jeg har funnet feil mann. Ikke vanlig at man har en kar med interesser for seg selv når han ikk har barn selv? Anonymous poster hash: d53c3...58f
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2014 #8 Skrevet 13. januar 2014 Hva er vanlig da.. ikke vandt til forhold :/ Anonymous poster hash: d53c3...58f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå