Gå til innhold

Har så lyst på en "opplevelse". Oppleve noe nytt, noe koselig, gøy, flott, spennende, rørende... Noen som har noen tips?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trenger ikke inneholde alle ønskene i overskrifta da ;) 

Kjenner jeg kjeder meg litt. Lenge siden jeg kan huske jeg virkelig koste meg, at jeg lo skikelig fra magen, at jeg kjente skikkelig lykkefølese. 

Misforstå ikke, jeg har det godt!!! Har alt jeg trenger, nydelige barn, mann, hus, jobb og alt. Kan ikke klage. Men nå har jeg lyst il å oppleve noe flott, gjerne sammen med mannen, og kanskje med barna og :) 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Forelsk deg i en annen mann og ha en flørt på si. Vips. -alt på en gang!

Anonymous poster hash: f30e3...337

Skrevet

Si fra om du finner på lurt og gi meg tips :D Trenger det sårt selv har jeg funnet ut.

Skrevet

Hva som helst liksom? Har du mulighet til å bruke penger på det for eksempel?

Skrevet

Geocaching? da kan du ta med både mann og barn :-)

Skrevet

Snowboard eller noe annet morsomt i snøen, aking, slalåm?

Anonymous poster hash: c660a...5fa

Skrevet

-kino

-teater

-konsert

-komikveld med en komiker

-reise til utlandet

-spa

-hyttetur (masse hytter å leie i hele norge)

- se alle "ringenes herre" filmene på én kveld

-se en god serie sammen

-ha vill og hemningsløs sex

-start på yogakurs

-ha en hobby

-ha et prosjekt sammen i huset

-spill tv-spill sammen/bordspill

-dra på harryhandel

Anonymous poster hash: c5134...b57
Skrevet

Se om dere kan få barnevakt og meld så deg og mannen på et dansekurs, et eller annet som dere virkelig ikke kan fra før - blir mye latter, samtidig som det blir en del kroppskontakt og øyekontakt.

Hvis dere ikke fisker, så kjøp fiskeutstyr og prøv dere enten i en fjord eller et sted det er sikker is - be lokale om råd ift isfiske i så fall.

Tur med hunder over Hardangervidda. Man kan kjøpe kortere eller lengre turer med hundefører.

Meld deg som frivillig hjelper til sykehus, sykehjem, forening for omplassering av dyr eller noe sånt. Er kanskje ikke det morsomste, men betyr mye for de som er der :)

Anonymous poster hash: a040b...9fc
Skrevet

Ta med noen venninner (eller mannen, men jeg foretrekker venninner)på storbyferie. Sightseeing, konsert/musikal/opera/teater, shopping, god mat og bøttevis med vin/cava/champagne.

Blir ikke bedre enn det :-)

Skrevet

Mange gode råd her :) Det var liksom det litt ekstraordinære... Hadde vært gøy å dradd på opera eller musikal ha! Eller noe med skikkelig orkester... Må se hva jeg an finne :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...