Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Er så drittlei av å være gravid  nå! :( Er 35+1 i dag.

Ja, jeg er veldig heldig, har hatt et egentlig problemfritt svangerskap frem til nå, sett bort i fra litt bekkensmerter og litt annet smårusk :)

Men nå får jeg ikke sove på nettene, ikke på dagtid heller når jeg prøver på det. Ligger bare å vrir meg, må på do hele tiden.. Så har jeg halsbrann, og ikke minst urolige ben!!

Og når jeg først sovner så drømmer jeg så voldsomt at jeg våkner og så er vi på an igjen..

I tillegg har jeg de siste dagene fått noen syyke smerter i korsryggen, jeg kan ikke gå, stå eller sitte.. hjelper litt å ligge, men klarer aldri å finne en behagelig stilling.. Det kommer som små stikk som regel. I tilegg har jeg masse kynnere..

Har helt glemt hvordan det var sist, men tror ikke jeg hadde det slik da.. Mener på at jeg hadde det forholdsvis greit frem til termin da.

Jeg gikk nesten to uker over termin sist, så tanken på å ha det slik i 7 uker til er grusom :(

Vet ikke hva jeg vil med dette igrunn.. Kanskje at noen skal si: du føder om en uke, garantert :)

Noen andre som har kjipe dager nå? Er så lei, men samtidig er det jo 5 -7 uker igjen, så det er jo for tidlig å håpe på noe nå... 

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144111631-jeg-burde-ikke-klage-meeen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har vel egentlig ikke store plagene å klage over, men er likevel lei. Er 35+1 jeg og, vil bare ha henne ut nå! Sover godt om natten så er heldig der og har egentlig ingen bekkenplager eller noe sånt, men er så innmari nervøs for at noe skal gå galt nå mot slutten :(

Som du sier så kan vi føde om 2 uker eller om 7 uker! Siden jeg ikke har vondt et sted så er jeg vel en av de som må gå overtid.. blææ. Er litt tidlig men håper likevel at det kommer noen modningsrier eller noe snart!!

Jeg er også lei.. Er bare 34 +0 så jeg har lenge igjen. Ikke hatt noe form for plager heller, så har jo ikke noe å klage på sånn egentlig. Kansje derfor jeg er så utålmodig nå. :)

Hun har ADHD inni magen virker det som. Nesten konstant sparking, ligger høyt så har ømme ribben..også lurer jeg veldig på hvordan hun ser ut!

Anonymous poster hash: 16bdb...3c3

Jeg er også lei og jeg er ikke passert 30 uker engang :-( bekkenløsningen meldte sin ankomst allerede i uke 6-7 og nå er enkelte dager helt fordferdelig. Har også begynt å få mye vondt i ryggen og spesielt når jeg ligger. Og det å ligge er jo et kapittel for seg selv.... Å snu seg er nesten blitt en tomannsjobb. Og jeg har da i verste fall 12 uker igjen. Eneste positive er at jeg er ikke like feit som jeg var med førstemann så jeg føler ikke det et tungt å være gravid. Ennå hvertfall

Så bra det er flere som er lei ;) Det er vanskelig å holde motet oppe når man det virker så evig lenge til man er i mål! Håper jo selvsagt at smertene er tegn på modning, men siden jeg gikk så lenge over sist, så tenker jeg at det er litt tidlig å begynne å håpe... For meg er graviditet bare et nødvendig onde for å få verdens beste premie :) Skjønner ikke de som nyter det!!

Annonse

Er 33-6 i dag og i natt ønsket jeg babyen pokker i vold. Fra elleve til seks i morrus var d kaos i magen. Holdt ikke fred. Er så lei. Har ligget veldig stille i en mnd pga vonde kynnere. Det som hjelper på muskelkrampene er magnesium og å vippe opp og ned på anklene. Fremprovosere litt kramper og jobb d ut igjen. Fikk dette anbefalt av fysio og jordmor. Sist fødte jeg i uke 37-0 så jeg vil ikke gå lengre denne gangen. Så to uker til så begynner jeg med alle kjerringråd jeg orker.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...