Anonym bruker Skrevet 13. januar 2014 #1 Skrevet 13. januar 2014 Er ikke det litt å leke med sikkerheten?? Anonymous poster hash: b6825...cd3
Gjest Julia1984 Skrevet 13. januar 2014 #2 Skrevet 13. januar 2014 Galskap! Men noen tror bilsetet er kun for at barnet ikke skal turne rundt i bilen. Hvertfall kan man tro det
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2014 #3 Skrevet 13. januar 2014 Hvorfor spørre når du helt tydelig vet svaret selv? Anonymous poster hash: 9d140...bb7
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2014 #4 Skrevet 13. januar 2014 La nå andre mennesker få gjøre som de vil. Barnet sitter trygt også i forventet sete ved 10 mnd. Kun skremselspropaganda og hysteri at unga skal sitte bakovervendt til de er 4 år og i sete til langt oppi skolealder. Dere som er så hysteriske blir pratet om og ledd av. Anonymous poster hash: 4f480...2d5
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2014 #5 Skrevet 13. januar 2014 Hvorfor spørre når du helt tydelig vet svaret selv? Anonymous poster hash: 9d140...bb7 Retorisk spørsmål din dust! Lærte du ingenting på skolen du?? Anonymous poster hash: f83b6...4a5
☆☆☆ Skrevet 13. januar 2014 #6 Skrevet 13. januar 2014 Er det ikkje blitt påbudt å ha barn bakover til 15 mnd?
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2014 #7 Skrevet 13. januar 2014 Uansett skal man ikke ha bakovervendt sete foran i bilen. Anonymous poster hash: 9c2f3...18f
☆☆☆ Skrevet 13. januar 2014 #8 Skrevet 13. januar 2014 Uansett skal man ikke ha bakovervendt sete foran i bilen. Anonymous poster hash: 9c2f3...18f Det er då uproblematisk så lenge airbagen er kopla ut? Eller tek eg heilt feil?
Elina Skrevet 13. januar 2014 #9 Skrevet 13. januar 2014 La nå andre mennesker få gjøre som de vil. Barnet sitter trygt også i forventet sete ved 10 mnd. Kun skremselspropaganda og hysteri at unga skal sitte bakovervendt til de er 4 år og i sete til langt oppi skolealder. Dere som er så hysteriske blir pratet om og ledd av. Anonymous poster hash: 4f480...2d5 Nå fikk jeg meg en god latter Hehehe, de som er så dumme vil jo le av det meste
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2014 #10 Skrevet 13. januar 2014 La nå andre mennesker få gjøre som de vil. Barnet sitter trygt også i forventet sete ved 10 mnd. Kun skremselspropaganda og hysteri at unga skal sitte bakovervendt til de er 4 år og i sete til langt oppi skolealder. Dere som er så hysteriske blir pratet om og ledd av. Anonymous poster hash: 4f480...2d5 Hjelp! Sånne folk som deg gjør verden til et farlig sted å være barn. Har du hørt om å bry deg om andres ve og vel? Ikke bare lukke øya å late som ingenting. Samtlige spesialister på området anbefaler bakovervendt sikring, stakkars deg som ikke har fått med deg det -du kan jo ikke være helt med... At så dumme mennesker ler av meg bryr jeg meg fint lite om, tror ikke de ler om de er utsatt for en ulykke. Anonymous poster hash: 5c2cd...0a2
Elina Skrevet 13. januar 2014 #11 Skrevet 13. januar 2014 La nå andre mennesker få gjøre som de vil. Barnet sitter trygt også i forventet sete ved 10 mnd. Kun skremselspropaganda og hysteri at unga skal sitte bakovervendt til de er 4 år og i sete til langt oppi skolealder. Dere som er så hysteriske blir pratet om og ledd av. Anonymous poster hash: 4f480...2d5 Nå fikk jeg meg en god latter Hehehe, de som er så dumme vil jo le av det meste Mener også at det nå er en nedre aldersgrense på 15mnd for framoverlent sete. Merkelig at barna må beskyttes mot sine egene foreldre (er vel de foreldrene som ler når de ser bakoverlent sete også)
Gjest Julia1984 Skrevet 13. januar 2014 #12 Skrevet 13. januar 2014 La nå andre mennesker få gjøre som de vil. Barnet sitter trygt også i forventet sete ved 10 mnd. Kun skremselspropaganda og hysteri at unga skal sitte bakovervendt til de er 4 år og i sete til langt oppi skolealder. Dere som er så hysteriske blir pratet om og ledd av. Anonymous poster hash: 4f480...2d5 Da vil jeg gjerne både bli ledd av og kalt hysterisk. Slå opp på hvilketspm helst YouTube klipp å se forskjellen på bakovervendt og forovervendt sete ved ulykke. I Sverige er det påbudt. Lurer på hva slags miljø du vanker i som ler av folk som velger sikkerhet for barna sine!!
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2014 #13 Skrevet 13. januar 2014 La nå andre mennesker få gjøre som de vil. Barnet sitter trygt også i forventet sete ved 10 mnd. Kun skremselspropaganda og hysteri at unga skal sitte bakovervendt til de er 4 år og i sete til langt oppi skolealder. Dere som er så hysteriske blir pratet om og ledd av. Anonymous poster hash: 4f480...2d5 Jeg har vært ute på ulykke og plukket opp ett lite, dødt barn som var feil sikret. Er vel ikke noe å le av. Det sitter i meg ennå selv om det er veldig lenge siden. Håper du bare spiller dum!! Anonymous poster hash: 66751...6e6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå