Gå til innhold

Jeg trenger nye arbeidssko/joggesko. Trenger tips:)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg fikk alltid vondt i korsryggen på jobben før, jobber i bhg og går/står mye. Kjøpte meg ganske dyre asics joggesko og har ikke hatt vondt i korsryggen etter det, anbefales :)

Anonymous poster hash: f84ac...e0f

Flate sko heller enn sko med hæler. Problemet er nemlig at kroppen er skapt for å hvile med foten i "riktig" posisjon. Når hælen er forhøyet (som i nike air sko) så får ikke kroppen sin naturlige stilling, hverken når man jogger, går eller står. Heller flate sko i så fall.

Anonymous poster hash: 197c5...9a7

Annonse

Gå til en sportskjede med flinke folk som kan se på føttene dine hvilke type sko du bør ha, om du da ikke vet det selv. Overpronerer du, har du plattfot, underpronasjon, osv.. Er jo maaaaange typer sko innenfor asics, nike adidas osv. Jobber selv på betong gulv hele dagen og kjøper nye skohver 3-4 mnd. Jeg må ha med demping, har normal fot men liker godt nike sine, men skal prøve et par fra asics neste gang husker ikke hvilke modell detvar, men godt med god sko og verdt innvesteringen.

Da jeg jobbet som frisør var det noe som het 5-punkt sko. De hadde myke puter eller sånne "pigger" som masserer på 5 steder. De var veldig gode, men vet ikke om de eksisterer lenger. Er over 10 år siden dette..

Anonymous poster hash: d787a...ed7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...