Hun med alle ungene Skrevet 13. januar 2014 #1 Skrevet 13. januar 2014 Hei alle sammen! Jenta vår fyller fem år 1.Februar. Det eneste hun ønsker seg er et kjøleskap ikke vet jeg hvor hun har det fra, men hun ønsker seg ingenting annet. Vi har sett og spurt over alt men de selger det ingen steder.. Når jeg leverte henne i barnehagen i dag ga hun meg en klem og hvisket i øret mitt: "men husk da mamma, at jeg ønske meg veldig masse et kjøleskap! Nesten helt opp til månen altså!" Er det noen som kan hjelpe?
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2014 #2 Skrevet 13. januar 2014 http://www.biltema.no/no/Fritid/Campingvogn-og-bobil/Kjokken-og-hushold/Kjoleskap-12-V230-V-84110/ Anonymous poster hash: 18049...b31
Hun med alle ungene Skrevet 13. januar 2014 Forfatter #3 Skrevet 13. januar 2014 Tusen takk for raskt svar! Da spørs det om vi ikke må opp dit en tur
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2014 #4 Skrevet 13. januar 2014 Tusen takk for raskt svar! Da spørs det om vi ikke må opp dit en tur Jeg googlet og googlet men det var det beste jeg fant. Det finnes noen mini og "lite" kjøleskap på finn.no/torget også, men jeg ville vært litt redd for å la et barn leke med noe slikt, det er nemlig litt tunge magneter som kan lukke kjøleskapet med barnet inni. Det der så tålelig trygt ut faktisk. Merkelig at de ikke har noe slikt i et lekekjøkken... Anonymous poster hash: 18049...b31
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2014 #5 Skrevet 13. januar 2014 Tusen takk for raskt svar! Da spørs det om vi ikke må opp dit en tur Jeg googlet og googlet men det var det beste jeg fant. Det finnes noen mini og "lite" kjøleskap på finn.no/torget også, men jeg ville vært litt redd for å la et barn leke med noe slikt, det er nemlig litt tunge magneter som kan lukke kjøleskapet med barnet inni. Det der så tålelig trygt ut faktisk. Merkelig at de ikke har noe slikt i et lekekjøkken... Anonymous poster hash: 18049...b31 Det finnes da mange lekekjøkken med kjøleskap på, men de koster som regel 1000-3500 kr.. Anonymous poster hash: ae9e1...154
Løyen Skrevet 13. januar 2014 #6 Skrevet 13. januar 2014 Kan du ikke kjøpe et enkelt skap på Ikea i passe høyde. Male det med magnetmaling og skru på et kult håndtak? Da kan du også tegne på isbitmaskin f.eks. Og du kan sette ekstra hyller f.eks.
Hun med alle ungene Skrevet 16. januar 2014 Forfatter #7 Skrevet 16. januar 2014 Så ikke svarene før nå Vi har tenkt på å kjøpe lekekjøkken, men hun har et og hun trenger ikke et til. Men takk for alle forslagene Men det er ikke helt utelukket å kjøpe et nytt kjøkken, hun har jo to småsøstre som sikkert blir kjempeglad for det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå