Anonym bruker Skrevet 13. januar 2014 #1 Skrevet 13. januar 2014 nav sier jeg mister tilskudd til barnetilsyn når jeg får barn nr2 fordi jeg ikke er reel arbeidssøker når barnet er nyfødt..selv om jeg er tilmeldt nav som arbeidssøker.. Anonymous poster hash: ac28d...33c
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2014 #2 Skrevet 13. januar 2014 nav sier jeg mister tilskudd til barnetilsyn når jeg får barn nr2 fordi jeg ikke er reel arbeidssøker når barnet er nyfødt..selv om jeg er tilmeldt nav som arbeidssøker.. Anonymous poster hash: ac28d...33c Du er ikke reell arbeidssøker så lenge du er hjemme med ny baby. Du er hjemme og trenger ikke å få betalt bhg til eldste. Du står selvfølgelig fritt til å betale for bhg plass til eldste selv. Anonymous poster hash: 90251...dd4
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2014 #3 Skrevet 13. januar 2014 Som hun over sa. Du er ikke reel arbeidssøker når du er hjemme med baby uten dagmamma/bhg plass. Så da har du i realiteten ikke nødt til å ha bhgplass til eldste, siden du ikke går på skole eller jobber Anonymous poster hash: bee33...2fc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå