Gå til innhold

Er det slemt å gi øl til alkosene/uteliggerne?inn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kjøpte inn aaaaaalt for mye øl til jul og nyttår. Hadde masse gjester hele tiden, og var sikker på at det kom til å en del av det til pikkekjøtt og ribbe. Men det gjorde det ikke, så nå er halve kjøleskapet mitt fylt av pils og juleøl. Og jeg drikker omtrent ikke selv - annet enn litt vin til en god middag.

Hva gjør jeg alt ølet?

Vurderte å rett og slett dra ned og gi det til den slitne alkis-gjengen nede i byen. Men det kanskje ikke helt comme il faut?

Er det å stimulere rusmisbruket deres?

Er jeg ond og likegyldig hvis jeg gjør det? Det hjelper dem jo ikke annet enn at de får ørlitegrann av alkhoholen sin gratis, så noe særlig snilt er du jo ihvertfall ikke.

Hva annet kan jeg gjøre med ølet?

Anonymous poster hash: 7edf0...af6
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det blir det samme som å gi mat til de overvektige. Om de far mat eller ei spiser de likevel altfor mye. Bare gi de ølet du :)

Anonymous poster hash: 8787b...542
Skrevet

Haha, morsom problemstilling og morsom skrivefeil der oppe i julemenyen.. ;) Syntes det hørtes snilt og vennlig ut, selv hadde jeg nok sendt ungene til mormor og invitert til vinterfest :D

Anonymous poster hash: cc804...c52
Skrevet

Kjenner du virkelig ingen i familien eller vennekretsen din som vil ha gratis øl?

Anonymous poster hash: 6c842...a71
Skrevet

Kan godt forstå det ikke gikk så mye alkohol til middagen 😉, men de som sliter er nok glad for det du har å gi dem.

Anonymous poster hash: 542e5...0be

Skrevet

Pikkekjøtt, faktisk:-D

Anonymous poster hash: a5767...8ca

Skrevet

Herregud da.. Pikkekjøtt er nydelig, spesielt om en svelger!

Anonymous poster hash: 8be0c...4a9

Skrevet

Ha ha, den skriveleifen så jeg ikke før nå (og her skrev jeg faktisk nesten "skreveleif"). Huff, jeg slurver fryktelig når jeg skriver innlegg her, det blir mye rart (ser det er feil i overskriften også).

Men den der var litt morsom.Og så ser jeg at det ble en "ho" for mye i "alkoholikere: AlkoHOHOlikere.

Jaja.

HI

Anonymous poster hash: 7edf0...af6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...