Anonym bruker Skrevet 13. januar 2014 #1 Skrevet 13. januar 2014 Går på p-piller, men skulle hatt mensen for noen dagee siden nå kun smertene, ingen mens. Akkurat som da jeg var gravid tidligere. Orker ikke det her nå Vi har verken økonomi, kapasitet eller tid til en til nå. Jeg er straks ferdig med ulønnet perm i 8mnd. Ikke er jeg klar for nr 3 nå heller. Faen, faen, faen. Er så trist nå. Tester foreløpig negativt, men testet nok for tidlig, for alle tegnene er her, bortsett fra positiv test. Men jeg har til og med fått mage:( Måtte bare få det litt ut. Jeg vil ikke være så himla fruktbar som jeg er:( Anonymous poster hash: 27538...c79
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2014 #2 Skrevet 13. januar 2014 Går på p-piller, men skulle hatt mensen for noen dagee siden nå kun smertene, ingen mens. Akkurat som da jeg var gravid tidligere. Orker ikke det her nå Vi har verken økonomi, kapasitet eller tid til en til nå. Jeg er straks ferdig med ulønnet perm i 8mnd. Ikke er jeg klar for nr 3 nå heller. Faen, faen, faen. Er så trist nå. Tester foreløpig negativt, men testet nok for tidlig, for alle tegnene er her, bortsett fra positiv test. Men jeg har til og med fått mage:( Måtte bare få det litt ut. Jeg vil ikke være så himla fruktbar som jeg er:( Anonymous poster hash: 27538...c79 hvis du har mage ville jeg prøvd avføringsmiddel i håp om at det løsnet, for gravidmage er det neppe.. Anonymous poster hash: 37aeb...e7c
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2014 #3 Skrevet 13. januar 2014 Går på p-piller, men skulle hatt mensen for noen dagee siden nå kun smertene, ingen mens. Akkurat som da jeg var gravid tidligere. Orker ikke det her nå Vi har verken økonomi, kapasitet eller tid til en til nå. Jeg er straks ferdig med ulønnet perm i 8mnd. Ikke er jeg klar for nr 3 nå heller. Faen, faen, faen. Er så trist nå. Tester foreløpig negativt, men testet nok for tidlig, for alle tegnene er her, bortsett fra positiv test. Men jeg har til og med fått mage:( Måtte bare få det litt ut. Jeg vil ikke være så himla fruktbar som jeg er:( Anonymous poster hash: 27538...c79 hvis du har mage ville jeg prøvd avføringsmiddel i håp om at det løsnet, for gravidmage er det neppe.. Anonymous poster hash: 37aeb...e7c Selvfølgelig er det ikke "baby-mage", men har du hørt om luft? Anonymous poster hash: 27538...c79
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2014 #4 Skrevet 13. januar 2014 Går på p-piller, men skulle hatt mensen for noen dagee siden nå kun smertene, ingen mens. Akkurat som da jeg var gravid tidligere. Orker ikke det her nå Vi har verken økonomi, kapasitet eller tid til en til nå. Jeg er straks ferdig med ulønnet perm i 8mnd. Ikke er jeg klar for nr 3 nå heller. Faen, faen, faen. Er så trist nå. Tester foreløpig negativt, men testet nok for tidlig, for alle tegnene er her, bortsett fra positiv test. Men jeg har til og med fått mage:( Måtte bare få det litt ut. Jeg vil ikke være så himla fruktbar som jeg er:( Anonymous poster hash: 27538...c79 hvis du har mage ville jeg prøvd avføringsmiddel i håp om at det løsnet, for gravidmage er det neppe.. Anonymous poster hash: 37aeb...e7c Selvfølgelig er det ikke "baby-mage", men har du hørt om luft? Anonymous poster hash: 27538...c79 Aldri! forklar....? Anonymous poster hash: 37aeb...e7c
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2014 #5 Skrevet 13. januar 2014 Du har nok spist litt for mye i jula. Anonymous poster hash: da831...76b
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2014 #6 Skrevet 13. januar 2014 Går på p-piller, men skulle hatt mensen for noen dagee siden nå kun smertene, ingen mens. Akkurat som da jeg var gravid tidligere. Orker ikke det her nå Vi har verken økonomi, kapasitet eller tid til en til nå. Jeg er straks ferdig med ulønnet perm i 8mnd. Ikke er jeg klar for nr 3 nå heller. Faen, faen, faen. Er så trist nå. Tester foreløpig negativt, men testet nok for tidlig, for alle tegnene er her, bortsett fra positiv test. Men jeg har til og med fått mage:( Måtte bare få det litt ut. Jeg vil ikke være så himla fruktbar som jeg er:( Anonymous poster hash: 27538...c79 hvis du har mage ville jeg prøvd avføringsmiddel i håp om at det løsnet, for gravidmage er det neppe.. Anonymous poster hash: 37aeb...e7c Selvfølgelig er det ikke "baby-mage", men har du hørt om luft? Anonymous poster hash: 27538...c79 Aldri! forklar....? Anonymous poster hash: 37aeb...e7c Les deg litt opp a! Har større problemer enn å bry meg med ett nek akkurat nå. Anonymous poster hash: 27538...c79
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2014 #7 Skrevet 13. januar 2014 Du har nok spist litt for mye i jula. Anonymous poster hash: da831...76b Ja mest sannsynlig. Mye mat gir jo såklart alle gravidsymptomene jeg pleier å få. Itillegg hindrer julematen mensen. Takk for løsningen på problemet mitt du! Anonymous poster hash: 27538...c79
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2014 #8 Skrevet 13. januar 2014 Går det an å være så frekk som du er? Innbyr ikke veldig til positive svar må jeg si. Herregud hvorfor gidder du å skrive her da? Anonymous poster hash: 08a31...ce5
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2014 #9 Skrevet 13. januar 2014 Går det an å være så frekk som du er? Innbyr ikke veldig til positive svar må jeg si. Herregud hvorfor gidder du å skrive her da? Anonymous poster hash: 08a31...ce5 Så hvis noen har fått seg ett problem og sier de er lei seg, er det så hyggelig å svare at avføringsmiddel løser problemet? Blir ikke så mye blidere av sånne statuser nei. Anonymous poster hash: 27538...c79
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2014 #10 Skrevet 13. januar 2014 Du har nok spist litt for mye i jula. Anonymous poster hash: da831...76b Ja mest sannsynlig. Mye mat gir jo såklart alle gravidsymptomene jeg pleier å få. Itillegg hindrer julematen mensen. Takk for løsningen på problemet mitt du! Anonymous poster hash: 27538...c79 Hjelper gjerne igjen Anonymous poster hash: da831...76b
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2014 #11 Skrevet 13. januar 2014 Du har nok spist litt for mye i jula. Anonymous poster hash: da831...76b Ja mest sannsynlig. Mye mat gir jo såklart alle gravidsymptomene jeg pleier å få. Itillegg hindrer julematen mensen. Takk for løsningen på problemet mitt du! Anonymous poster hash: 27538...c79 Hjelper gjerne igjen Anonymous poster hash: da831...76b Anbefaler deg å prøve å hjelpe noen du vil hjelpe neste gang. Og helst med noe du kan! Men folk som fremstår så kalde og slemme har sjelden noe godt å bidra med da:/ Anonymous poster hash: 27538...c79
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2014 #12 Skrevet 13. januar 2014 Om du skulle hatt mensen for flere dager siden og fortsatt tester negativt så tror jeg nok problemet ligger en annen plass. Høres ut som en stor dose julemat som sliter med å komme ut. Anonymous poster hash: b0763...88a
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2014 #13 Skrevet 13. januar 2014 Går det an å være så frekk som du er? Innbyr ikke veldig til positive svar må jeg si. Herregud hvorfor gidder du å skrive her da? Anonymous poster hash: 08a31...ce5 Så hvis noen har fått seg ett problem og sier de er lei seg, er det så hyggelig å svare at avføringsmiddel løser problemet? Blir ikke så mye blidere av sånne statuser nei. Anonymous poster hash: 27538...c79 Jeg tenker jo som så at dersom du er ute etter sympati så er kanskje ikke greia å gå på et mammaforum når man er så "uheldig" å bli gravid. Og såpass mye banning syns jeg også er spesielt i dette tilfellet. Det du gjør er å da -vente til positiv test -snakke med mann om hva dere skal gjøre -dra til legen -gjennomføre abort/beholde barnet Det er selvsagt frustrerende, det kan jeg forstå. Men det er jo faktisk snakk om et lite liv her (om du ER gravid da) og jeg ville nok angret om jeg hadde blåst sånn ut på et forum når jeg hadde hatt den deilige lille klatten i armene mine etter 9 mnd. Lykke til med hva du velger å gjøre, og håper dere finner ut av det! Og husk: 1. Det er ikke verdens undergang, det er et BARN 2. Ingen har dødd eller fått en uhelbredelig sykdom (bank i bordet) Anonymous poster hash: 08a31...ce5
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2014 #14 Skrevet 13. januar 2014 Huff da, her var det dårlig stemning! Håper du ikke er gravid, til tross for mange symptomer. Kan jo være at det var en kjemisk graviditet om du ikke har testet positivt enda? Lykke til! Anonymous poster hash: 02f3c...346
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2014 #15 Skrevet 13. januar 2014 Hvis du skulle hatt mensen for noen dager siden ville du vel ikke testet negativt nå...? Anonymous poster hash: 77998...93a
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2014 #16 Skrevet 13. januar 2014 men hvorfor går du på p-piller hvis du blir gravid på dem? da bør du snakke med legen om annen prevansjon som hjelper bedre siden du er så jævla fruktbar! Anonymous poster hash: 49e0d...831
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2014 #17 Skrevet 13. januar 2014 Seriøst? Får man luftbobler man merker av julemat? Og besvimer i dusjen pga lav blodtrykk? Og menssmerter og morgenkvalme? Alt dette og mere av å spise julemat kun på julaften? Jeg er på do minst en gang om dagen og julematen den ene dagen jeg spiste det er ute for lenge siden. Anonymous poster hash: 27538...c79
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2014 #18 Skrevet 13. januar 2014 Helt sikker på at du ikke har fått mensen? Anonymous poster hash: 3053c...243
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2014 #19 Skrevet 13. januar 2014 Helt sikker på at du ikke har fått mensen? Anonymous poster hash: 3053c...243 Dessverre:( Men jeg er jo tydeligvis hormonell ut av en annen verden også:/ Anonymous poster hash: 27538...c79
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2014 #20 Skrevet 13. januar 2014 nei men herregud da,hva faen er det med noen av dere her? har dere mensen selv kanskje?litt PMS ute og går? eller er det lenge siden dere har fått dere et ligg sånn at dere er noen surmagede drittkjærringer? Når HI har en reel problemstillingher og hun får bare dritt slengt til seg,selvsagt blir hun sur og svarer tilbake! Anyway... HI,er det for sent med en sånn angrepille?(jeg har ikke peiling)Og ettersom det er då tidlig,går det ikke an å gå til lege,få det stadfestet og få noen orale piller du kan ta nå med en gang?Så slipper den eventuelle celleklumpen å utvikle seg mer? Håper det er bare mensen... Lykke til! Anonymous poster hash: 70c41...5eb
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2014 #21 Skrevet 13. januar 2014 Her spiller det nok ikke noen rolle hva vi andre sier, du synes å være skrå sikker på at du er gravid. Ta deg en tur til legen, eller smør deg med tolmodighet så skal du nok se at mensen er rett rundt hjørnet. Anonymous poster hash: b0763...88a
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2014 #23 Skrevet 13. januar 2014 nei men herregud da,hva faen er det med noen av dere her? har dere mensen selv kanskje?litt PMS ute og går? eller er det lenge siden dere har fått dere et ligg sånn at dere er noen surmagede drittkjærringer? Når HI har en reel problemstillingher og hun får bare dritt slengt til seg,selvsagt blir hun sur og svarer tilbake! Anyway... HI,er det for sent med en sånn angrepille?(jeg har ikke peiling)Og ettersom det er då tidlig,går det ikke an å gå til lege,få det stadfestet og få noen orale piller du kan ta nå med en gang?Så slipper den eventuelle celleklumpen å utvikle seg mer? Håper det er bare mensen... Lykke til! Anonymous poster hash: 70c41...5eb Tusen takk for forståelsen:)Har fått time hos legen i slutten av neste uke:/ Så må bare vente og håpe mensen er en skikkelig luring denne mnd. Hadde jeg fått det bekreftet hadde det vært lettere å ringe rett til sykehuset. Anonymous poster hash: 27538...c79
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2014 #24 Skrevet 13. januar 2014 Her spiller det nok ikke noen rolle hva vi andre sier, du synes å være skrå sikker på at du er gravid. Ta deg en tur til legen, eller smør deg med tolmodighet så skal du nok se at mensen er rett rundt hjørnet. Anonymous poster hash: b0763...88a Selvfølgelig kan jeg ikke være 100% sikker. Men jeg kjenner kroppen min godt, og følte det like godt på meg under svangerskap tidligere som nå. Hver gang har jeg fått klare tegn fra kroppen før jeg har testet positivt. Anonymous poster hash: 27538...c79
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2014 #25 Skrevet 13. januar 2014 nei men herregud da,hva faen er det med noen av dere her? har dere mensen selv kanskje?litt PMS ute og går? eller er det lenge siden dere har fått dere et ligg sånn at dere er noen surmagede drittkjærringer? Når HI har en reel problemstillingher og hun får bare dritt slengt til seg,selvsagt blir hun sur og svarer tilbake! Anyway... HI,er det for sent med en sånn angrepille?(jeg har ikke peiling)Og ettersom det er då tidlig,går det ikke an å gå til lege,få det stadfestet og få noen orale piller du kan ta nå med en gang?Så slipper den eventuelle celleklumpen å utvikle seg mer? Håper det er bare mensen... Lykke til! Anonymous poster hash: 70c41...5eb Tusen takk for forståelsen:)Har fått time hos legen i slutten av neste uke:/ Så må bare vente og håpe mensen er en skikkelig luring denne mnd. Hadde jeg fått det bekreftet hadde det vært lettere å ringe rett til sykehuset. Anonymous poster hash: 27538...c79 kan du ikke si at det er en skikkelig hastesak, så du kan komme inn på akuttime? det er jo forjævlig å gå rundt sånn å vente så alt for lenge... Anonymous poster hash: 70c41...5eb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå