Gå til innhold

Mandagselsk

Anbefalte innlegg

Skrevet

- Lurte begge ungene til å bli liggende en time lengre enn vanlig, for deretter å ligge og slumre mens de lekte sammen i dobbeltsengen

- lykken hos en fireåring som får lov til å spise resten av pepperkakehjertet hun laget i barnehagen før jul (vi snakker svææært)

- enda mer lykke hos begge de små når jeg kom opp fra kjelleren med en hel pose full av lekeverktøy fra snille søskenbarn som har vokst fra dem

- vissheten om at det ligger enda en søppelsekk med leker de har fått fra samme søskenbarn, en haug Brio togskinner med tilhørende tog og biler, som jeg skal finne frem igjen til helgen. 

- 3 kilo ned siden jul.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her har det vært sur, kald, trøtt, slitsom mandag! Men nuh går jeg hjem og lager gulrotsuppe og får varme i kroppen. Deretter er planen å komme seg avgårde på yoga og få litt ro i sinnet - det må bli bra!

God mandag :)

Skrevet
  • snø er pent
  • noen har klippet til ulltrøye for meg
  • houmous
  • 600mg ibux

Minusliste: tomt for alt annet jeg kunne ha lyst på og vi er på vei til pms-land. Må finne en buss til et stort hull med godsaker. Ikke fanden om dette er den pms-periden jeg skal prøve å være flink.

Skrevet

-friske barn!

-barnehage

-snö og minus 9 grader i stedet for regn og pluss 3

-lang tur på morgenen

Skrevet

Fravær av kvalme!!!

Varm sjokolade med cayenne....mmmmmmmm.....

Skrevet

Og pannekaker, først med bacon og sukker, så med blåbær til dessert, med et digert glass iskald melk til.... Sitter å fungerer på hva jeg skal glupske i meg neste måltid....jeg er for øyeblikket et matvrak. Det er mer røre....jeg undres på om banan, vaniljeis og sjokoladesaus kansje hadde gjort seg, varm pannekaker med bananbiter stekt inn i pannekaka ,isen og saus over.....hmmmmm.....må testes ut!

Skrevet

Og pannekaker, først med bacon og sukker, så med blåbær til dessert, med et digert glass iskald melk til.... Sitter å fungerer på hva jeg skal glupske i meg neste måltid....jeg er for øyeblikket et matvrak. Det er mer røre....jeg undres på om banan, vaniljeis og sjokoladesaus kansje hadde gjort seg, varm pannekaker med bananbiter stekt inn i pannekaka ,isen og saus over.....hmmmmm.....må testes ut!

Gud, som du frister!

Skrevet (endret)

Gud, som du frister!
Var himmelsk, men etter den søte kløe....har tidenes mageknip!! Men like greit, så tenker jeg meg om to ganger neste gang før jeg setter i gang med en matorgie. Kansje greit med tanke på vekta, for fortsetter jeg sånn hver dag så legger jeg trolig på meg mange ganger de anbefalte. 12-15 kg...kremt.... Endret av Ugl@ ruger...
Skrevet

Sjokoladesaus, vaniljeis og revet appelsinskall er forslag til pannekakene neste gang, ugla!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...