Anonym bruker Skrevet 13. januar 2014 #1 Skrevet 13. januar 2014 Gutten hadde kanskje en liten psykisk lidelse , men var der kun pga no enkelt ( altså ikke alvorlig sykdom osv. VIL ikke si mer ) Vel... moren kjeftet så fryktelig. Gå på do for faen!!! Sa hun høyt... barnet skammet seg og ba om hjelp. Moren sa. Jeg gidder søren ikke hjelpe deg! Jeg er skikkelig sur på deg.. barnet søkte om oppmerksomhet og kos.. hu kikket på hånden hans og sa. Æsj ekling hva er det!?!? Til og med bbarnet mitt reagerte. Fikk så vondt av det barnet... h*n var ca... 7,8 år... Moren kikket bare hardt på alle rundt seg.... Anonymous poster hash: ba976...52d
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2014 #2 Skrevet 13. januar 2014 Troll Anonymous poster hash: 2e0a2...8ad
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2014 #3 Skrevet 13. januar 2014 Troll?!? Ja jeg skulle gjerne ønske det var troll. For barnet sin del.... Anonymous poster hash: ba976...52d
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2014 #4 Skrevet 13. januar 2014 Stakkars liten Anonymous poster hash: 95898...b3a
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2014 #5 Skrevet 13. januar 2014 . Nå fikk jeg også vondt.. Skulle ønske du hadde sagt noe til den dama.. Gitt henne en Bitch-slap og sagt. Æsj, du er en ekling. Så bøyd deg ned til barnet og sagt; du er er ikke ekkel. Dessverre er moren din helt idiot. Så meldt i fra til en vakthavende på sykehuset om at moren burde anmeldes til barnevernet! Jeg H A T E R når foreldre mishandler barna sine fysisk eller psykisk - noe jeg syns dette høres ut som. Kvalmt! Anonymous poster hash: 576b5...c96
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2014 #6 Skrevet 13. januar 2014 Ja, det var veldig stakkars. Han var kjempe trist.... jeg kjente jeg ble meget sur, men kunne ikke akkurat blande meg..Selv om morsinstinktet vil Anonymous poster hash: ba976...52d
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2014 #7 Skrevet 13. januar 2014 Jeg skulle så gjerne gjøre det, og kan lett si jeg angrer nå. Det var flere som kikket meget stygt på denne moren. Jeg burde absolutt blandet meg, men gjorde det ikke. Hun var så hard i prat, oppførsel og trykket dette barnet ned i gjørma med oppførselen sin... Tør ikke tenke på hvordan dette barnet har det hjemme barnet mitt spurte hvorfor hun var så sint..så alle fikk det nmed seg. Hadde hun kikket LITT LENGE på barnet mitt på den stygge måten hadde hu fått hørt det. .ikke hjelp på do fikk barnet engang.... Anonymous poster hash: ba976...52d
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2014 #8 Skrevet 13. januar 2014 Dette var da ikke så alvorlig. Anonymous poster hash: ee666...6cd
*Miss Marple* Skrevet 13. januar 2014 #9 Skrevet 13. januar 2014 Dette var da ikke så alvorlig. Anonymous poster hash: ee666...6cd Dette er så langt unna akseptabel oppførsel som man vel kan komme. Hva må til for at du reagerer da? Stakkars lille gutten.
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2014 #10 Skrevet 13. januar 2014 Ikke alvorlig???? Hvordan behandler du dine? Hun snakket så utrolig nedlatende og hardt til barnet, så på barnet som om h*n var noe ekkelt. Teit og alt som tilhører.... holdt hard i barnet, hjalp ikke til. Barnet hang fast i jakka med hetta på genseren og svaret var: da får du faen meg be om hjelp da. Og dro den opp i sinne... Dette er ikke bra for barnet! H*n var kjempe ydmyket... og at barnet kanskje har en diagnose i tillegg hjalp ikke på... Anonymous poster hash: ba976...52d
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2014 #11 Skrevet 13. januar 2014 Du skriver det var flere som fikk med seg dette.. Og INGEN av dere grep inn??!! Enten så er dette trolleri eller overdrivelse av faktisk hendelse ellers så er dere nesten like ille selv! Anonymous poster hash: 71fe5...2c9
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2014 #12 Skrevet 13. januar 2014 Det var 3 andre der. Alle satt desverre stille uten å gjøre annet enn å kikke stygt på mor. Ikke trolleri eller overdrivelse. Men ja jeg skulle ønske jeg hadde mot til å gjøre noe men de minuttene det varte satt jeg mer i sinne/sjokk... lett å sitte og Være etterpåklok. For alt det jeg vet kan jo feks bv vite om de allerede. Anonymous poster hash: ba976...52d
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2014 #13 Skrevet 13. januar 2014 Skulle nesten ønske moren var her inne.... Anonymous poster hash: ba976...52d
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2014 #14 Skrevet 13. januar 2014 Seriøst, gidder dere virkelig å svare på slikt tull. Anonymous poster hash: ee666...6cd
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2014 #15 Skrevet 13. januar 2014 Jeg har også hørt en mor kalle barnet sitt ekkelt! Dårlig gjort, mamma er den som skal trøste når andre UNGER kaller han ekkel! Tenk å si det til en unge :/ Du kunne spurt HAN om du fikk hjelpe han på do da hadde kanskje mamman skanmet seg! Anonymous poster hash: 63abd...f3f
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2014 #16 Skrevet 13. januar 2014 Ja, det var veldig stakkars. Han var kjempe trist.... jeg kjente jeg ble meget sur, men kunne ikke akkurat blande meg..Selv om morsinstinktet vil Anonymous poster hash: ba976...52d Særlig, dette er trollin fra A-Å, ingen oppegående mødre, lar vær å reagere når man ser sånn behandling av et uskyldig lite barn.. Anonymous poster hash: e8be4...bab
Hun med alle ungene Skrevet 13. januar 2014 #17 Skrevet 13. januar 2014 Hvorfor sa du ikke noe til henne?! Stakkars lille gutt
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2014 #18 Skrevet 13. januar 2014 Ring sykehuset. Si hva du har sett og at du forstår at du burde melde bekymring til barnevernet. Se om de kan hjelpe deg videre. Anonymous poster hash: 7ced2...b19
Gjest Julia1984 Skrevet 13. januar 2014 #19 Skrevet 13. januar 2014 Du er jo "medskyldig" i dette når du ikke griper inn. Hvordan tror du dette barnet behandles hjemme når barnet får denne behandlingen på et offentlig sted?? Jeg hadde kommentert oppførselen! ...men jeg tror og HÅPER det bare er tull. Du og de andre som så på burde gå i dere selv!!
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2014 #20 Skrevet 13. januar 2014 Pøh, all erfaring viser at de fleste ikke griper inn selv om de ønsker. De tør ikke. Så ikke kritiser denne kvinnen sånn. Anonymous poster hash: 25ddc...5ab
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2014 #21 Skrevet 13. januar 2014 Jeg ringte og snakket med den avdeling det gjaldt. Jeg turte ka skje ikke der og da foran moren, men jeg er glad jeg ringte for hun ene hadde observert det ( som jobbet i skranken) og tatt det videre for hun selv var rystet. Så håper det blir gjort mere med det. Anonymous poster hash: ba976...52d
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2014 #22 Skrevet 13. januar 2014 Jeg ringte og snakket med den avdeling det gjaldt. Jeg turte ka skje ikke der og da foran moren, men jeg er glad jeg ringte for hun ene hadde observert det ( som jobbet i skranken) og tatt det videre for hun selv var rystet. Så håper det blir gjort mere med det. Anonymous poster hash: ba976...52d Troll!hun du snakket med og har faktisk ikke lov til å kommentere at hun selv ble rystet og tok det videre før du ringte.. Anonymous poster hash: a62b6...30b
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2014 #23 Skrevet 13. januar 2014 Jeg ringte og snakket med den avdeling det gjaldt. Jeg turte ka skje ikke der og da foran moren, men jeg er glad jeg ringte for hun ene hadde observert det ( som jobbet i skranken) og tatt det videre for hun selv var rystet. Så håper det blir gjort mere med det. Anonymous poster hash: ba976...52d Troll!hun du snakket med og har faktisk ikke lov til å kommentere at hun selv ble rystet og tok det videre før du ringte.. Anonymous poster hash: a62b6...30b Taushetsplikt vettu. Anonymous poster hash: a62b6...30b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå