Anonym bruker Skrevet 13. januar 2014 #1 Skrevet 13. januar 2014 jeg mistet barn for ett år siden.jeg var 5 månder på vei.min kjæreste angret seg når jeg sa jeg var gravid,og når jeg mistet sa han at han var lettet.jeg sitter i etter tid å har veldig løst til å bli gravid igjen,men samtidig vet jeg ikke om jeg tørr.va om jeg mister igjen,(kjæresten er ikke noe problem lengere heller.) Anonymous poster hash: 10edb...5fb
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2014 #2 Skrevet 13. januar 2014 Jeg føler at du opplever tomhet og sorg, og at du streber etter å fylle dette tomrommet med et nytt barn. Jeg føler også en usikkerhet som bunner i arbeidssituasjon og utdanning. Jeg ser flere barn i fremtiden din, men føler det er noen år frem. Jeg ser også noen år med et hjerte i villrede... Kjærlighetstrøbbel? Ut fra det jeg ser, så råder jeg deg til å oppsøke noen du kan snakke med om sorgen, og noen som kan hjelpe deg til å ta noen veloverveide valg i forhold til utdanning og karriere. Å få et nytt barn nå vil være på noe feil grunnlag og forholdet ditt til barnet kan bli vanskelig. Men om du bearbeider sorgen og tomheten og fyller hjertet ditt med stolthet, trygghet og ro igjen, så vil det komme kjærlighetsbarn som vil gi deg mye glede. Anonymous poster hash: ce398...8c6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå