Anonym bruker Skrevet 13. januar 2014 #1 Skrevet 13. januar 2014 Jeg er en prøver Når jeg har EL så kjenner jeg det, har smerter i magen og må bruke truseinnlegg, for det er så mye... Er jeg en av de heldige kvinnene som kjenner på seg EL og kan gå i gang med sex og baby? Jeg må vite om jeg har forstått dette rett? Anonymous poster hash: c85b0...7a1
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2014 #2 Skrevet 13. januar 2014 At man kjenner eggløsning betyr ikke nødvendigvis at det er lett å bli gravid. Jeg kjenner også eggløsningen godt, men brukte allikevel nesten 1 år på å bli gravid. Anonymous poster hash: 3a003...7d3
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2014 #3 Skrevet 13. januar 2014 At man kjenner eggløsning betyr ikke nødvendigvis at det er lett å bli gravid. Jeg kjenner også eggløsningen godt, men brukte allikevel nesten 1 år på å bli gravid. Anonymous poster hash: 3a003...7d3 Jeg ble gravid tre ganger når jeg hadde EL. Men så tenkte ikke jeg på det å bli gravid, ble overrasket hver gang. Anonymous poster hash: c85b0...7a1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå