HerGårDetUnna!!! Skrevet 13. januar 2014 #1 Del Skrevet 13. januar 2014 Minien her sover fra 1845 til 5.45, deretter fra 9 til 10, og etter det igjen en lang lur fra ca 12 til 15.. Syns dette er så utrolig mye. Begge lurene på dagtid er i barnehagen, jeg syns det er dumt han går glipp av samlinger og lek med de andre barna. I tillegg syns jeg han sover unormalt mye! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hundejente Skrevet 13. januar 2014 #2 Del Skrevet 13. januar 2014 han sover mer enn min, jeg tenker at det er vel bare deilig for ham (og deilig for dere at han sover så mye på dagtid, i helgen. vi får en drøy time "fri" på dagen i helgene.) i tillegg er vår vanskelig å legge, vi pleier å begynne i sjutida, han sover sjelden før åtte, så sover han til sju (åtte i helgene). han har bare én daglur da, sover 1-2 timer mellom 12 og 14. skjønner at du synes det er litt kjipt at han går glipp av ting, men jeg tror det er ganske normalt å sove så mye (i hvert fall ikke veldig unormalt), og det høres jo litt digg ut å ha et barn med godt sovehjerte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HerGårDetUnna!!! Skrevet 14. januar 2014 Forfatter #3 Del Skrevet 14. januar 2014 Ja, vet jeg er heldig med tanke på andre som har barn som aldri sover Og bør nok roe meg litt ned med tanke på bekymringene mine Han er heldigvis en glad og aktiv gutt med mye fart i, så trenger sikkert de timene til å ligge å lade batteriene litt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
S_Dreams Skrevet 15. januar 2014 #4 Del Skrevet 15. januar 2014 Mi sover ca 10-12 timer om natta, og ca 2 timer på dagtid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vinterblomst Skrevet 16. januar 2014 #5 Del Skrevet 16. januar 2014 mi er 14 mnd og sover fra halv7 til ca 7 +/-. På dagen sover hun ca 1 1/2-2 timer. Om du synes det er mye, ville jeg prøvd å strekke tiden på formiddagen, slik at han sovner tidligst halv11, og kanskje sover 2-3 timer en gang istedet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
to små prinsesser Skrevet 18. januar 2014 #6 Del Skrevet 18. januar 2014 Hvorfor bekymrer du deg for at han sover mye? Han har sikker behov for det. Våkner jo tidlig på morgenen... Snuppa vår er 12mnd og hun sover lite synes jeg. Hun sover fra 19/19.30 til ca 7.30/8 også sover hun fra ca 12-14. Ofte bare1,5time på dagduppen. Hun skal starte i bhg om 2 uker og det bekymrer meg at hun ikke tar slike 3 timersdupper som jeg hører andre har. Hun hadde absolutt hatt behov for det! Må underholdes mye. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Happypregnant Skrevet 18. januar 2014 #7 Del Skrevet 18. januar 2014 Min lille prins er 13 mnd. I desember la han seg rundt ca.18.30, da kunne han sove til 09.00-10.00 (!) Så han sov MYE! Han våknet ofte på kvelden/natten og var våken en liten, men pratet med seg selg og men sovnet igjen av seg selv. Nå som han har begynt i bhg har jeg lagt han rundt 18.00, og sover til 07.00. Han sover alt fra 40 min til 2 timer i bhg. I natt sov han 13.5 time og har en liten lur nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Happypregnant Skrevet 18. januar 2014 #8 Del Skrevet 18. januar 2014 Hvorfor bekymrer du deg for at han sover mye? Han har sikker behov for det. Våkner jo tidlig på morgenen... Snuppa vår er 12mnd og hun sover lite synes jeg. Hun sover fra 19/19.30 til ca 7.30/8 også sover hun fra ca 12-14. Ofte bare1,5time på dagduppen. Hun skal starte i bhg om 2 uker og det bekymrer meg at hun ikke tar slike 3 timersdupper som jeg hører andre har. Hun hadde absolutt hatt behov for det! Må underholdes mye. Vil ikke akkurat si hun sover lite. 14 timer i døgnet, fordelt på 12.5 time om natten og 1.5 time på dagen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nostalgia Skrevet 18. januar 2014 #9 Del Skrevet 18. januar 2014 Min sover ca 1,5 time på dagen og kanskje en liten lur til på 40 min. På natten ca 11-12 timer med ca tre oppvåkninger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
to små prinsesser Skrevet 19. januar 2014 #10 Del Skrevet 19. januar 2014 Hvorfor bekymrer du deg for at han sover mye? Han har sikker behov for det. Våkner jo tidlig på morgenen... Snuppa vår er 12mnd og hun sover lite synes jeg. Hun sover fra 19/19.30 til ca 7.30/8 også sover hun fra ca 12-14. Ofte bare1,5time på dagduppen. Hun skal starte i bhg om 2 uker og det bekymrer meg at hun ikke tar slike 3 timersdupper som jeg hører andre har. Hun hadde absolutt hatt behov for det! Må underholdes mye. Vil ikke akkurat si hun sover lite. 14 timer i døgnet, fordelt på 12.5 time om natten og 1.5 time på dagen. Hun sover lite i forhold til hva hun har behov for. Jeg ser hun ofte er trett tidligere, både til dupp og leggetid, men for å få døgnet til å gå sammen så holder jeg henne aktiv. Hadde hun sovet f.eks. en liten time mer på duppen så hadde nok døgnet vært mer optimalt for henne. Hun sov lengre dupp i dag og var i storform i ettermiddag/kveld. :-) Sovnet godt da jeg la henne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå