Gå til innhold

Lykke er

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når man hører barneskritt på morgenen og hører en far som visker "kom så går vi ut i stua så mamma kan få slappet av litt".

For så å våkne av brøling fordi far og datter leker tigre og løver på badet :)

Anonymous poster hash: 64c25...608

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lykken er når min lille sønn på 7 mnd ligger helt inntil meg og koser på morgenen <3

Anonymous poster hash: a088e...277
Skrevet

når den småspiste jenta på 2 står opp blid som en sol og sier- Go molne mamma, jeg bise nam nam? ( nam nam er da frokost) .

Skrevet

Når du er i skikkelig dårlig form, og må si til ungen på 20mnd at "mamma har vondt i hodet, må slappe av litt før vi leker" så kommer ungen med pledd, pute og planter et saftig kyss mitt i fjeset ditt før hun går å leker med duploen sin.

Gjest lillehi
Skrevet

Når trettenåringen, som er VELDIG fjortis for tiden kommer og gir meg en god klem og sier " mamma, jeg tror ikke du vet hvor glad jeg er i deg!" DET varmer 💖💋

Skrevet

... er når minstemann på 22 mndr ligger i armkroken i sengen om morgenen og vil kose mamman sin :hjertesmil:

...eller når han står i sengen sin kl 03.00 og sier heeeeeei mamma med sin mest sjarmerende stemme :hjertesmil:

Skrevet

Få sove en hel natt...

Anonymous poster hash: 29192...b56

Skrevet

Få sove en hel natt...

Anonymous poster hash: 29192...b56

Det er ikke bare lykke, men også utopi...

Skrevet

... smertens opphør (og fjonge sko).

Skrevet

Når han på 6 mnd våkner med et stort smil og mener at det er morgen kl 4 om natta. Da smelter mammahjerte♥

Anonymous poster hash: c1e1d...c5f

Skrevet

Når han på 6 mnd våkner med et stort smil og mener at det er morgen kl 4 om natta. Da smelter mammahjerte♥

og det gjør meg ingenting å stå opp:-)

Skrevet

for meg er lykke at sambo holder ut med meg gjennom prøvingen. at han fortsatt holder rundt meg hele natta & koser i søvne :D så stressa & lei meg jeg er til tider hadde det ikke forundra meg om han løp sin vei en dag . 

Anonymous poster hash: 2ed0f...2dc
Skrevet

Lykke er blant annet å se den hærlige søskenkjærligheten de har for hverandre!! Ler og leker og koser seg. Blir varm om hjertet :)

Skrevet

At jentene mine på 8 mnd fortsetter som de har gjort hittil med å sove fra 20-08 i strekk uten oppvåkning :-)

Anonymous poster hash: 1db2b...93b

Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet

Når ungene kommer inn på rommet om morgenen, og kryper opp i senga på hver sin side og kryper inntil meg for å kose <3

Og, når ungene har en ekstra god søskendag, går å koser på hverandre heletiden, gir hverandre kosen sin osv <3

Skrevet

Når man endelig kan spise etter en fastedag :kokk:

Man kan si litt av hvert om dietter og slikt men det er litt godt å kjenne på sulten og lengte etter mat.

Anonymous poster hash: 85cc7...ec9
Skrevet

En kopp kaffe på mårran når eldeste er levert i barnehagen og babyen sover

Skrevet

En kopp kaffe på mårran når eldeste er levert i barnehagen og babyen sover

ÅÅÅHHHH husker den følelsen, den er hærlig :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...