Anonym bruker Skrevet 13. januar 2014 #1 Skrevet 13. januar 2014 har du eller mannen din sine egne drømmer, lar dere hverandre føle den selv om det ville satt forholdet eller familiesituasjonen ut av spill om det går galt? Anonymous poster hash: 32e49...517
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2014 #2 Skrevet 13. januar 2014 Mulig jeg misforstår hva du egentlig mener her, men jeg føler at min samboer strekker seg langt for at jeg skal få oppfylt mine drømmer. Jeg er hesteinteressert, og har vært aktiv innen travsporten i mange år, og har per i dag to egne hester. Drømmen er å fortsette å konkurrere, samt å drive et lite oppdrett. Dette tar mye tid og koster mye penger - mannen strekker seg langt ved å betale mer på huset enn meg for at vi skal ha råd til hesteholdet, samt at han bruker mer tid på husarbeid og barn enn meg for at jeg skal ha tid til å holde på i stallen. Dette gjør han med glede, kun for min skyld, og det kaller jeg å strekke seg langt. Det påvirker jo både økonomi og familieliv. Neste år skal vi bygge stall hjemme. Anonymous poster hash: aba75...1b6
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2014 #3 Skrevet 13. januar 2014 ja da forsto du hva jeg villle fram til Anonymous poster hash: 32e49...517
Lille krøll Skrevet 13. januar 2014 #4 Skrevet 13. januar 2014 Mannen min ønsker å satse mot OL. Dette gjør at jeg ikke kan jobbe men er hjemme med datteren vår og tar meg av ALT hjemme og hjelper han med småting han har glede av. Jeg gjør det fordi jeg elsker han og jeg får være sammen med han når han gjør dette og jeg fikk min drøm, vår datter. Føler mitt liv er slik jeg ønsker det
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2014 #5 Skrevet 13. januar 2014 Min mann lar meg få min drømmekarriere. Han leverer og henter i barnehagen, tar alle sykt barn dager, nesten alt i huset og han bidrar mest økonomisk. Den beste mannen og far til vårt barn. Er han evig takknemlig. I helgene tar jeg min del Anonymous poster hash: 6aca4...c6f
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2014 #6 Skrevet 13. januar 2014 Mulig jeg misforstår hva du egentlig mener her, men jeg føler at min samboer strekker seg langt for at jeg skal få oppfylt mine drømmer. Jeg er hesteinteressert, og har vært aktiv innen travsporten i mange år, og har per i dag to egne hester. Drømmen er å fortsette å konkurrere, samt å drive et lite oppdrett. Dette tar mye tid og koster mye penger - mannen strekker seg langt ved å betale mer på huset enn meg for at vi skal ha råd til hesteholdet, samt at han bruker mer tid på husarbeid og barn enn meg for at jeg skal ha tid til å holde på i stallen. Dette gjør han med glede, kun for min skyld, og det kaller jeg å strekke seg langt. Det påvirker jo både økonomi og familieliv. Neste år skal vi bygge stall hjemme. Anonymous poster hash: aba75...1b6 ja da er du virkelig heldig. De mennene der gror ikke på trær. At en mann ofrer så mye pga en hest er spesielt. Visste ikke at det fantes voksne damer som var hestegale. Trodde det gar forbeholdt 12-13 åringer. Ser for meg at dette er en veldig asosial hobby som tar mye tid. Anonymous poster hash: 9472e...bc6
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2014 #7 Skrevet 13. januar 2014 Mannen min ønsker å satse mot OL. Dette gjør at jeg ikke kan jobbe men er hjemme med datteren vår og tar meg av ALT hjemme og hjelper han med småting han har glede av. Jeg gjør det fordi jeg elsker han og jeg får være sammen med han når han gjør dette og jeg fikk min drøm, vår datter. Føler mitt liv er slik jeg ønsker det Da ble jeg fryktelig nysgjerrig på hvorfor det gjør at ikke du kan jobbe? Anonymous poster hash: 74258...b6e
anonymsuperbruker Skrevet 13. januar 2014 #8 Skrevet 13. januar 2014 Mulig jeg misforstår hva du egentlig mener her, men jeg føler at min samboer strekker seg langt for at jeg skal få oppfylt mine drømmer. Jeg er hesteinteressert, og har vært aktiv innen travsporten i mange år, og har per i dag to egne hester. Drømmen er å fortsette å konkurrere, samt å drive et lite oppdrett. Dette tar mye tid og koster mye penger - mannen strekker seg langt ved å betale mer på huset enn meg for at vi skal ha råd til hesteholdet, samt at han bruker mer tid på husarbeid og barn enn meg for at jeg skal ha tid til å holde på i stallen. Dette gjør han med glede, kun for min skyld, og det kaller jeg å strekke seg langt. Det påvirker jo både økonomi og familieliv. Neste år skal vi bygge stall hjemme. Anonymous poster hash: aba75...1b6 ja da er du virkelig heldig. De mennene der gror ikke på trær. At en mann ofrer så mye pga en hest er spesielt. Visste ikke at det fantes voksne damer som var hestegale. Trodde det gar forbeholdt 12-13 åringer. Ser for meg at dette er en veldig asosial hobby som tar mye tid. Anonymous poster hash: 9472e...bc6 hehe... må le litt av dette. Hun er ikke bare en hestegal fjortis, men hun konkurrerer seriøst med hest og ønsker å drive med oppdrett. Det er ikke noe for "småjenter"!! Finne riktige avlsdyr, fø opp et føll, finne riktige kjøpere osv. osv. Alt av papirarbeid som sikkert kreves (jeg kjenner til hundeoppdrett, og det er sikkert en del av det samme med hest. Veterinærbesøk osv. osv). Asosialt??? Hun er sikkert ikke alene på stallen, i hestemiljøet, på konkurranser osv. Også har hun jo selskap i dyrene!!
Nyttårs barn Skrevet 13. januar 2014 #9 Skrevet 13. januar 2014 Ja for noen år siden jobbet jeg et par måneder i utlandet i en spennende men dårlig betalt jobb. Mannen stelte hjemme, han jobbet som vanlig men gikk tidlig og ordent opp hjemme. Må legge til at jeg i hverdagen er den som drar lasset i heimen..
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2014 #10 Skrevet 13. januar 2014 Mulig jeg misforstår hva du egentlig mener her, men jeg føler at min samboer strekker seg langt for at jeg skal få oppfylt mine drømmer. Jeg er hesteinteressert, og har vært aktiv innen travsporten i mange år, og har per i dag to egne hester. Drømmen er å fortsette å konkurrere, samt å drive et lite oppdrett. Dette tar mye tid og koster mye penger - mannen strekker seg langt ved å betale mer på huset enn meg for at vi skal ha råd til hesteholdet, samt at han bruker mer tid på husarbeid og barn enn meg for at jeg skal ha tid til å holde på i stallen. Dette gjør han med glede, kun for min skyld, og det kaller jeg å strekke seg langt. Det påvirker jo både økonomi og familieliv. Neste år skal vi bygge stall hjemme. Anonymous poster hash: aba75...1b6 Beklager men jeg er bare litt bitter. Vokste opp med en mor som var "hestegal" og jeg var lei av all den tiden hun var i stallen. Jeg har aldri brydd meg om hest men sa ja til å bli med henne på disse hestegreine bare for å få til med mamma. Pappa tok mesteparten av alt hjemme inkludert full jobb. Så ja jeg er bitter og skjønner ikke at mødre bruker så mye tid på en jævla hest. Sorry uttrykket men for meg er det bare en hest. ja da er du virkelig heldig. De mennene der gror ikke på trær. At en mann ofrer så mye pga en hest er spesielt. Visste ikke at det fantes voksne damer som var hestegale. Trodde det gar forbeholdt 12-13 åringer. Ser for meg at dette er en veldig asosial hobby som tar mye tid. Anonymous poster hash: 9472e...bc6 hehe... må le litt av dette. Hun er ikke bare en hestegal fjortis, men hun konkurrerer seriøst med hest og ønsker å drive med oppdrett. Det er ikke noe for "småjenter"!! Finne riktige avlsdyr, fø opp et føll, finne riktige kjøpere osv. osv. Alt av papirarbeid som sikkert kreves (jeg kjenner til hundeoppdrett, og det er sikkert en del av det samme med hest. Veterinærbesøk osv. osv). Asosialt??? Hun er sikkert ikke alene på stallen, i hestemiljøet, på konkurranser osv. Også har hun jo selskap i dyrene!! Anonymous poster hash: 9472e...bc6
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2014 #11 Skrevet 13. januar 2014 Ja - vi strekker oss langt for hverandre. Jeg strekker meg så langt helsa tillater (og gjerne litt til) og han strekker seg langt for å få unna resten. Jeg passer på at han får noen pusterom og "egne" ting innimellom, selv om det går utover min helse. Anonymous poster hash: 2982b...b54
Lille krøll Skrevet 13. januar 2014 #12 Skrevet 13. januar 2014 Mannen min ønsker å satse mot OL. Dette gjør at jeg ikke kan jobbe men er hjemme med datteren vår og tar meg av ALT hjemme og hjelper han med småting han har glede av. Jeg gjør det fordi jeg elsker han og jeg får være sammen med han når han gjør dette og jeg fikk min drøm, vår datter. Føler mitt liv er slik jeg ønsker det Da ble jeg fryktelig nysgjerrig på hvorfor det gjør at ikke du kan jobbe? Anonymous poster hash: 74258...b6e Han jobber og trener 2 økter om dagen. For å gjøre det lettere for han kjører jeg han en del, tar meg av alt hjemme, og da mener jeg alt. Han løfter ikke en finger. Jeg har prøvd å jobbe og ta meg av alt samtidig men det ble for mye. I tillegg så har jeg datteren vår hjemme slik at han kan treffe henne når han er hjemme. Mye av treningen foregår til faste tider sammen med en gruppe og det er ofte "etter barnehage". Hadde hun gått i barnehage hadde han nesten ikke truffet henne. Og siden han reiser i lange perioder på trenigssamlinger blir vi ofte med for å kunne være en familie.
Elsker livet Skrevet 13. januar 2014 #13 Skrevet 13. januar 2014 Vi har ikke hatt behov for å strekke oss så langt til nå. De drømmene vi har fungerer veldig godt sammen. Men vi er enige om at om en av oss kommer med drømmer/ønsker som vil gå ut over familielivet/barna så må det vente, og droppes om det ikke er mulig. Mannen har drømmer (eller et kall) for fremtiden om å gjøre veldedighet i utlandet, da tenker jeg å bli med å gjøre det sammen med han. Men det blir selvsagt ikke før barna er voksne og en evt. har tatt over gården.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå