Gå til innhold

Fikk dere bruk for sminke på barsel?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde med: ja

Brukte: nei

Angrer etter å ha sett bildene: ja

Kommer til å ha med OG bruke neste gang: ja :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

HÆ?????????????Jeg for min del hadde nok med å overleve og å mate ungen. Sminke var ikke i nærheten av å være i tankene mine en gang.

Anonymous poster hash: 40003...11c
Skrevet

Nei, hadde vel egentlig ikke BRUK for det, men jeg hadde med meg en BB cream som gav litt fin glød. Hadde klart meg uten, men var helt ok å kunne føle seg litt fresh :)

Anonymous poster hash: 7531b...f1d
Skrevet (endret)

Ja, det var deilig å dusje og sminke seg når det hadde roet seg litt! Da følte jeg meg fresh. Bruker bare 5-10 min på sminke :)

Før fødselen barberte jeg også legger +++. Folk sier at en ikke tenker på det når fødsel er i gang, men jeg var glad for at jeg hadde gjort det:P Syns ikke jeg er spesielt forfengelig. Hva andre gjør er samma for meg da :)

Endret av Syrin84
Skrevet

Jeg tok litt rouge i kinnene, rettet håret (har en frisyre som krever det) og stakk en blomsterspenne i håret. Tok meg 2 minutter.

Men jeg var langt ifra å føle meg fresh uansett :)

Skrevet

Jeg hadde med meg, men fikk ikke brukt det.

Men det var sånn fotograf som kom innom for å ta bilder til lokalavisen, og da vurderte jeg å ta på meg litt sminke og være med på bildet, men droppet det. Hvis jeg skulle vært på bildet ville jeg hatt litt sminke, ja. 

Skrevet

Nei, null sminke på barsel. Men følte meg fin uansett :)

Skrevet

Hadde ikke med sminke.

Når jeg ser på bildene fra sykehuset, er det ikke de pigmentfrie øyevippene som skjærer meg i øynene, men den flate kaka med hår jeg endte opp med da jeg vasket håret med håndsåpe post partum.

(Da vi bestemte oss for å dra på sykehuset midt i middagen, hadde vi åndsnærværelse nok til å ta med tyttebærsyltetøy til karbonadene som vi heiv i en boks. Sjampo var tydeligvis ikke på prioriteringslista.)

Skrevet

Ja, jeg brukte sminken jeg hadde pakket med. Dusjet kjapt etter fødselen, satt oppå doen og spylte meg i nesten en time. Føltes helt vidunderlig.

Bedre å ha med sminke og kanskje ikke bruke den, enn å ikke ha med og så angre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...