Gå til innhold

Fikk dere bruk for sminke på barsel?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bare husker hvor forferdelig jeg følte meg etter forrige fødsel og så fæl jeg ser ut på bildene. Det føles litt bedre når man føler seg litt mer vel

Anonymous poster hash: 34d00...87e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kremt, jeg hadde med maskara og en ansiktskrem som gav litt glød, brukte det og følte meg utrolig mye bedre enn om jeg ikke hadde hatt det :)

Skrevet

Ja, jeg dusjet og sminket meg rett etter fødselen. :)

Sikkert litt i overkant forfengelig, men hadde jeg sett bedre ut uten sminke så hadde jeg nok droppet det. Ikke alle som er like heldige fra naturens side!

Anonymous poster hash: a82c0...60c

Skrevet

Ja jeg brukte maskara og farget øyenbryna litt for begge deler er helt lyse om de ikke får farge på. Følte meg bedre når jeg hadde stelt meg litt ja og slapp å grøsse mer enn nødvendig når bildene ble fremkalt.

Skrevet

Nei.

Hadde med meg, men var ikkje inne på tanken å bruke.

Skrevet

Ja, brukte litt mineralsminke, maskara og lipgoss. Skal lite til for å føle seg litt mer fresh. Fort gjort, jeg er vant til å bruke sminke, tar meg 5 minutter å fiffe meg litt opp. Droppet hårstyling, har langt hår, satte det opp i en knuste eller flettet det, enkelt og praktisk. Hadde også myke sorte bukser, tror kjøpt på H&M, topper knallfarger og sorte cardigan utenpå, følte meg litt mer fresh, men praktisk kledd.

Anonymous poster hash: 99f11...b71

Skrevet

Ja, jeg brukte sminke. Men jeg så fortsatt ut som et takras. 

Anonymous poster hash: b3ea9...610
Skrevet

Hadde det ikke med engang. Dro rett hjem

Anonymous poster hash: 59752...18c

Skrevet

Jeg hadde med en god dagkrem, mascara og litt pudder. Fikk brukt alt. Var deilig å ta det på, for å føle seg litt vel og mer normal.. Sto ikke timesvis, dette tok max 10min mens han sov eller lå ved siden av meg.

Anonymous poster hash: c0eb8...4d5
Skrevet

Jeg sminket meg før besøk og hjemreise:)

Anonymous poster hash: a64bb...8d3

Gjest Syltebærtyttetøy
Skrevet

Ja, og glad jeg hadde det med, mistet mye blod så var fryktelig hvit/grå i ansiktet, følte meg litt freshere med concealer, blush og madcara :) tok meg tre minutter, DET hadde jeg tid til altså..

Skrevet

Brukte øyenbrynsblyant og maskara når vi fikk besøk. Var godt å føle seg litt vanlig midt opp i alt det nye :)

Anonymous poster hash: 059f8...a54

Skrevet

Oh yes! Veldig glad jeg hadde med meg sminken :) etter maaaange søvnløse netter er det rart hvor mye litt foundation, solpudder, maskara og rouge kan gjøre på den følelsen å føle seg PITTELITT freshere! ;)

Skrevet

Nei, men så har jeg heller aldri bruk for sminke ellers heller. Har dere for lav selvtillitt til å vise dere offentlig uten sminke til vanlig kommer dere definnitivt til å trenge det på barsel. De fleste ser ut som takras.

Anonymous poster hash: 5cc19...606
Skrevet

Ja, jeg brukte sminke på barsel. Dusjet og sminket meg ikke så lenge etter fødselen, straks spinaleffekten var ute fra ryggen. Syns det var deilig å freshe meg opp litt etter fødselen mens mannen og moren min beundret den lille :)

Skrevet

Nei. Jeg klarte ikke å stå oppreist siden jeg mistet så mye blod, klarte ikke å skife bleie på babyen engang uten å svime av de første to døgnene. Det tok en uke før jeg klarte å ta en dusj uten å sette meg ned. Så jeg orket rett og slett ikke. Hadde forsåvidt fokus på helt andre ting også. ;)

Skrevet

Nei, men så har jeg heller aldri bruk for sminke ellers heller. Har dere for lav selvtillitt til å vise dere offentlig uten sminke til vanlig kommer dere definnitivt til å trenge det på barsel. De fleste ser ut som takras.

Så du mener at samtlige kvinner som bruker sminke har lav selvtillit? :fnise: Hehe, det var da også en måte å rettferdiggjøre at man ikke gidder å bry seg om utseendet sitt.

Anonymous poster hash: 42829...03c

Skrevet

Så du mener at samtlige kvinner som bruker sminke har lav selvtillit? :fnise: Hehe, det var da også en måte å rettferdiggjøre at man ikke gidder å bry seg om utseendet sitt.

Anonymous poster hash: 42829...03c

Nei, jeg mener at de som føler de har bruk for det har lav selvtillitt. For noen skyldes det at de tror de ikke er gode nok slik de er, selv om de ser helt ok ut. Andre er rett og slett såpass stygge at sminke er nødvendig for å bli tatt seriøst.

Skrevet

Hadde det med meg, men helt ærlig så glemte jeg det fullstendig bort. 

Anonymous poster hash: eba03...091

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...