Gå til innhold

Noen med erfaring med babycomp/ladycomp/pearly?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor lang tid brukte du på at compen "ble kjent med" syklusen din?

Noen som vet om det er ok å gå rett fra p-piller/p-plaster og rett på registrering av temp, eller om en bør vente litt?

Anonymous poster hash: 39e71...30c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen?

Skrevet

Jeg har brukt Pearly, og var kjempefornøyd. Fikk full oversikt over syklusen, og den fungerte for meg både for å bli gravid og for ikke å bli det. Husker ikke helt hvor lang tid det tok før den var sikker. Den gir jo bare røde dager helt til den har oversikt over syklus. Nå skal det sies at jeg har en veldig regelmessig syklus.

Skrevet

Jeg gikk fra spiral til comp, det går ganske raskt hvis du er flink til å registrere ordentlig. Brukt den preventivt og blitt gravid ved første forsøk når vi har ønsket det. :) Etter å ha brukt den lenge trenger jeg den ikke lenger da jeg har lært mye og kjenner kroppen min godt :)

Skrevet

Tusen takk for tilbakemeldinger :)

Noen flere som har noe å dele?

ts

Skrevet

Jeg har brukt pearly i snart 6 mnd. Hadde mye røde dager de første 2 mnd etter det var ca halvparten av dagene i en mnd røde.

Jeg er veldig fornøyd hvertfall. Men nå er jeg heldig å har en veldig regelmessig syklus. Jeg får mensen akkurat på dagen den er ventet.

Er så glad for å slippe p-piller da de tok bort all sexlysten. Nå har jeg lyst på sex flere ganger i uka. Før kunne jeg gjerne gå flere mnd uten.

Anonymous poster hash: 8383d...b21

Skrevet

Hvor kjøper dere dette?

Anonymous poster hash: ed1c2...0fc
Skrevet

Hvor kjøper dere dette?

Anonymous poster hash: ed1c2...0fc

pfc.no:)

Skrevet

Takk for svar!

Noen som kan si noe om hvor lang tid dere brukte før compen har blitt kjent med syklusen din?

Eller noe om hvordan det er å bruke comp kombinert med turnusarbeid, med nattevakter noen ganger i måneden?

Skrevet

Tror min brukte 2-3 mnd. Var veldig fornøyd. Har lagt den for salg på kjøp og salg sidene. For jeg trenger den ikke likevel

Skrevet

Tror min brukte 2-3 mnd. Var veldig fornøyd. Har lagt den for salg på kjøp og salg sidene. For jeg trenger den ikke likevel

Hadde du gått på noe hormonprevensjon før du begynte med comp? Eller noen andre som har gått på p-piller el.l, og begynt på comp-registrering? Venta dere isåfall på en menstruasjon etter pilleslutt før dere begynte å registrere temp, eller begynte dere rett på, etter siste pillebrett?

Skrevet

Hadde du gått på noe hormonprevensjon før du begynte med comp? Eller noen andre som har gått på p-piller el.l, og begynt på comp-registrering? Venta dere isåfall på en menstruasjon etter pilleslutt før dere begynte å registrere temp, eller begynte dere rett på, etter siste pillebrett?Anonymous poster hash: 39e71...30c

Tok ut spiralen og begynte :) det var kobberspiral da

Skrevet

Var fornøyd med babycompen :-) lærte syklusen fort , fant lett ut når EL var. Uheldigvis varte ikke den stabile mensen perioden så lenge så får ikke brukt den som prevensjon.

Skrevet

Var fornøyd med babycompen :-) lærte syklusen fort , fant lett ut når EL var. Uheldigvis varte ikke den stabile mensen perioden så lenge så får ikke brukt den som prevensjon.

Har du en veldig ustabil syklus nå? Jeg tror min syklus er nokså stabil, men har siste 1,5 årene brukt p-piller og p-plaster, så da blir den jo stabil av det...! Den har vært nokså stabil før.

Det skal bli så godt å kvitte seg med de hormon-greiene, og kanskje til og med få tilbake litt sexlyst!

*Krysser fingrene og håper dette fungerer*

Skrevet

Kan Være 1 uke til 2 dager før jeg egentlig skulle hatt den , så ganske ustabil. Venninna mi bruker ladycomp som ho er ganske fornøyd med. Lykke til :-P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...