Anonym bruker Skrevet 13. januar 2014 #1 Skrevet 13. januar 2014 Altså ikke bare samboere med felles barn? Irriterer meg sterkt at Skatteetaten trekker MEG mer i skatt etter nyttår fordi de legger min manns lønn også til grunn når de skal regne ut skatt!!! Han tjener langt bedre enn meg, men jeg er da et selvstendig menneske som jobber 100% og gjør en god innsats for samfunnet. Hvorfor skal jeg trekkes mer i skatt enn jeg allerede gjør bare fordi jeg i 2014 står som gift??? Anonymous poster hash: 035bd...044
☆☆☆ Skrevet 13. januar 2014 #2 Skrevet 13. januar 2014 Høres merkelig ut. Som ektefeller blir ein vel likna kvar for seg eller saman alt etter kva som gir minst skatt? Eg skattar heilt likt som gift som før..
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2014 #3 Skrevet 13. januar 2014 Altså ikke bare samboere med felles barn? Irriterer meg sterkt at Skatteetaten trekker MEG mer i skatt etter nyttår fordi de legger min manns lønn også til grunn når de skal regne ut skatt!!! Han tjener langt bedre enn meg, men jeg er da et selvstendig menneske som jobber 100% og gjør en god innsats for samfunnet. Hvorfor skal jeg trekkes mer i skatt enn jeg allerede gjør bare fordi jeg i 2014 står som gift??? Anonymous poster hash: 035bd...044 Ektefeller lignes som regel sammen, men du kan be om å bli lignet hver for dere hvis det er mer gunstig for dere økonomisk. Det er bare å ta kontakt med skatteetaten det... Anonymous poster hash: 3423f...3f4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå