Gå til innhold

Når begynner man å få vonde kynnere og modningsrier?

Anbefalte innlegg

Er 35+1 og går rett og slett å venter på å få litt vonde kynnere osv. Syns jeg leser om så mange som har vonde kynnere og modningsrier på denne tiden. Merker ingenting jeg.. har noen kynnere, men de er verken vonde eller ubehagelige.

Ser det også er snakk om nedpress, noe jeg heller aldri har merka (tror jeg). Kommer vel til å gå laaangt over termin jeg da? *sukk* :P

Fortsetter under...

Jeg er 38+2 og hatt regelmessige kynnere siden uke 16. Siden uke 30 har de kommet minst hvert 10ende minutt. De er ikke vonde i det hele tatt. Kjenner null nedpress og hodet er heller ikke festet. Får litt stikninger i livmoren i blant, men thats all. Jordmor sier det ikke trenger å bety at jeg går på overtid, men at jeg sannsynligvis ikke føder før tiden heller da.

Jeg er i uke 29, og har rimelig vonde kynnere. Var innom fødeavd her om dagen pga kjempe vonde kynnere. Klarer ikke å stå oppreist når det er på det verste. Fikk beskjed på føden at som 3gangs kunne de være rimelig vonde, og at alt var normalt. Fikk utvendig og innvendig ul, og alt så ut som det skulle :)

Anonymous poster hash: 50a5a...0f6

Hvilken barn nummer er det? jeg har hatt vondt pga nedpress og stikkinger i et par uker ( er 32 uker nå), og noen kynnere som tar skikkelig tak (men er ikke vondt). men dette er fjerde barn. Med nr 1 og 2 merket jeg ikke noe før siste par ukene, mens nr 3 var ca likt som nå.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...