Anonym bruker Skrevet 13. januar 2014 #1 Skrevet 13. januar 2014 Hvordan gjør dere dette? Tar ca 20 min å gå hver vei. Har to storesøsken som skal leveres, alt tar tid med dem. Hjelper ikke stort å kjøre bil, for det er ikke like lett å pakke inn babyen i bilsetet som i vogna (har ikke kjørepose). Anonymous poster hash: 32950...0f0
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2014 #2 Skrevet 13. januar 2014 Hvordan gjør dere dette? Tar ca 20 min å gå hver vei. Har to storesøsken som skal leveres, alt tar tid med dem. Hjelper ikke stort å kjøre bil, for det er ikke like lett å pakke inn babyen i bilsetet som i vogna (har ikke kjørepose). Anonymous poster hash: 32950...0f0 Varm bilen på forhånd..? Anonymous poster hash: 8096b...7ca
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2014 #3 Skrevet 13. januar 2014 Tar lang tid å få med toåring inn og ut, synes det blir for lang tid i bilsetet utendørs. Da føles det bedre å ha ham i den lune vogna selv om det er lengre tid... Men synes det er for kaldt! Anonymous poster hash: 32950...0f0
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2014 #4 Skrevet 13. januar 2014 Da varmer du opp bilen før dere drar. Er da mye bedre for den lille å ligge i en lun bil som holder + i stedet for - ute. Tar du dyner og tepper pakker rundt stolen. Anonymous poster hash: 6a07b...bb8
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2014 #5 Skrevet 13. januar 2014 Varm bilen på forhånd. Ha babyen i bilsetet inne til begge de andre sitter i bilen..? Anonymous poster hash: cfa29...4ac
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2014 #6 Skrevet 13. januar 2014 Varm bilen på forhånd og kjøp en bilstolpose. Snurp igjen posen og legg en (tynn) gulpeklut over hodet til og fra bilen. Vær rask! Anonymous poster hash: 3a4c4...6d4
☆☆☆ Skrevet 13. januar 2014 #7 Skrevet 13. januar 2014 (endret) Den beste investeringa eg har gjort i bilen er kupévarmer. Eg startar den via mobilen ei stund før vi skal ut og har ein god og varm bil. Å vere ute 1 min til og frå bilen er ganske uproblematisk meinar eg. Har bilstolpose og den er god, men tepper fungerar også. Endret 13. januar 2014 av ★
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2014 #8 Skrevet 13. januar 2014 eller bare hold alle sammen hjemme i dag?du skal vel kanskje hente også..? Anonymous poster hash: 3a947...61c
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2014 #9 Skrevet 13. januar 2014 Men du tar vel ikke babyen ut av bilen før de andre barna? Babyen først inn i en varm bil og sist ut. Til å fra døra mener jeg er helt uproblematisk å ha babyene ute- selv i bilsete uten pose. Jeg har hatt to vinterbabyer uten bilpose. Syns det er mer pes enn nytte! Bilen blir varm når man er på tur og da må man jo bak å åpne posen og de blir ledig varme i ryggen. Setene er ikke spesielt kalde i utgangspunktet. Kler heller på litt gode klær - men ikke for varmt og har ett godt teppe/tynn dyne inn i ut av bilen Anonymous poster hash: 771e2...fd0
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2014 #10 Skrevet 13. januar 2014 Skjønner at jeg har mer tungvint barnehage å levere i enn de fleste. Det er ikke noe problem å få dem ut i bilen hjemme (varmer selvfølgelig opp bilen først, og får selvfølgelig ut de største før jeg til slutt henter baby), mer å få dem ut av bilen og ned til barnehagen og inn der. Det å komme oss fra parkeringsplassen og gjennom alle portene, få med toåring som skal alt annet enn det jeg vil, få med skiene og alt utstyret til eldste, og altså en baby i babysete, tar mye mer enn 1 minutt men nå er jeg vant til å trille til barnehagen og mangler vel gode rutiner mtp bil. Fikk dem da på plass til slutt! Anonymous poster hash: 32950...0f0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå