Gå til innhold

Passer dette antrekket til jultrefest i barnehage?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest xxxxxxxxx1
Skrevet

Altså, hver sin smak, men du bør sørge for å kneppe en knapp eller to til, mindre pupper eller ei.

Skrevet

Det glemte jeg å nevne ja,selvsagt skal jeg knappe mer igjen enn på bildet hehe :) 

Men tenkte antrekket bortsett fra at den bør knappes mer igjen.

Anonymous poster hash: 9f2ea...cef
Gjest xxxxxxxxx1
Skrevet

Hadde ikke reagert, men det hadde sett bedre ut uten det malplassert bling-beltet.

Skrevet

Når begynte man med "hva skal jeg ha på meg på juletrefesten i barnehagen?"?? Asså BARNEHAGEN... Du bør ha noe på gang med noen der...

Anonymous poster hash: e2d88...e41

Skrevet

Jeg hadde vært mer opptatt av hva barnet skulle hatt på seg jeg.. med det antrekket er du nærmest klar for en tur på byen. Hadde dresset ned til juletrefest selv, men smaken er som baken..

Anonymous poster hash: 6f4a8...bed

Skrevet

Dei fleste går vel i litt mørkare vinterfargar enno, men om du knappar i ein knapp eller to hadde eg ikkje reagert :)

Skrevet

er ikke jula over for lenge siden?

Anonymous poster hash: e3a43...bdd
Skrevet

Når begynte man med "hva skal jeg ha på meg på juletrefesten i barnehagen?"?? Asså BARNEHAGEN... Du bør ha noe på gang med noen der...

Selvsagt bør hun ikke det. Undersøkelser viser jo at vi damer hovedsakelig dresser oss opp med tanke på hvordan andre damer ser på oss.

Om hun imidlertid har noe på gang med en dame i barnehagen, trekker jeg ordene mine tilbake.

Anonymous poster hash: cba9e...d78

Skrevet

Jeg syns det skjørtet er alt for kort for en juletrefest eller noe annet i bhg.

Det kan du ha på deg på byen når du enten er ute med mannen eller er ute etter en ons.

Anonymous poster hash: 64cca...c38
Skrevet

Altså Sexy Antrekk på Juletrefest i barnehagen er litt feil.... Med mindre du er lavere enn henne så skjørtet blir lengre på deg , og knepp 2-3 knapper pls.

Anonymous poster hash: c5bcf...2ff

Skrevet

Jeg synes ikke det.

Skrevet

Jeg synes ikke det.

Fordi?

Skrevet

Selvsagt bør hun ikke det. Undersøkelser viser jo at vi damer hovedsakelig dresser oss opp med tanke på hvordan andre damer ser på oss.

Om hun imidlertid har noe på gang med en dame i barnehagen, trekker jeg ordene mine tilbake.

Hehe har nok ikke noe på gang på noen i barnehagen nei.

Skrevet

Jeg synes ikke det.

Fordi?

Av flere grunner.

Når jeg var på juletrefest så gikk vi rundt treet, jeg bar barna noen ganger, satt meg ned rundt treet sammen med dem. Dette hadde for meg vært et litt stivt antrekk til å leke med barna.

Jeg så sjelden noen som pyntet seg så masse, så synes det var litt overdrevet.

Der vi var ble det servert masse mat, tenker at det ikke er så kjekt å få matsøl på klærne og det vil vise veldig godt igjen.

Jeg hadde vært kald, og hadde tenkt at det var litt lite klær til en vinter tilstelning. Ser dumt ut med tykk strømpebukse og cardigan til.. Passer også kanskje best til pumps som heller ikke passer veldig godt inn på en juletrefest.

Men vi er forskjellige. Det var min mening :)

Skrevet

Altså Sexy Antrekk på Juletrefest i barnehagen er litt feil.... Med mindre du er lavere enn henne så skjørtet blir lengre på deg , og knepp 2-3 knapper pls.

Anonymous poster hash: c5bcf...2ff

Er ganske lav egentlig.

Skrevet

Jeg synes ikke det.

Fordi?

Av flere grunner.

Når jeg var på juletrefest så gikk vi rundt treet, jeg bar barna noen ganger, satt meg ned rundt treet sammen med dem. Dette hadde for meg vært et litt stivt antrekk til å leke med barna.

Der vi var ble det servert masse mat, tenker at det ikke er så kjekt å få matsøl på klærne og det vil vise veldig godt igjen.

Jeg hadde vært kald, og hadde tenkt at det var litt lite klær til en vinter tilstelning. Ser dumt ut med tykk strømpebukse og cardigan til.. Passer også kanskje best til pumps som heller ikke passer veldig godt inn på en juletrefest.

Når vi var på julebord på barnefaren sin jobb så gikk de fleste med skjørt eller kjole,så det er nok forskjellig fra sted til sted.

Skrevet

Jeg synes ikke det.

Fordi?

Av flere grunner.

Når vi var på julebord på barnefaren sin jobb så gikk de fleste med skjørt eller kjole,så det er nok forskjellig fra sted til sted.

Dette var til en juletrefest i barnehagen.. For meg er det stor forskjell på det og julebord!

Skrevet

Her er det vanlig å pynte seg skikklig, ofte med bunad, på juletrefest. Jeg synes antrekket ser ut som et "ikke lenger så veldig ung sekretær forsøker å forføre sjefen på kontoret-antrekk". Knepper du igjen noen knapper og tar en jakke og tykk strømpebukse i tillegg ville jeg ikke tenkt noe annet enn at det var synd på deg som ikke rakk å skifte før/etter jobb og måtte kle deg slik på arbeidet.

Anonymous poster hash: 8dcfb...71b
Skrevet

Synes antrekket av litt for minimalt og sexy for en juletrefest med barnehagen.  Et slikt antrekk blir lett usmakelig i en slik sammenheng. 

Hos oss er det ikke vanlig at de voksne pynter seg noe særlig til juletrefesten. Barna derimot, de er pent pyntet. 

Anonymous poster hash: 78b84...0e6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...