Gå til innhold

Nå har jeg sagt det til han...at jeg liker han :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skrev her tidligere at jeg var forelska og ikke turte å si det. Nå har jeg skrevet at jeg liker han. Fikk svar at han liker meg også :) men ikke helt vet om han er klar for fullt ansvar med barn og sånn. Han har ikke barn.

Anonymous poster hash: cfb9e...7dd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Må uansett føles helt fantastisk og vite at det blir gjengjeldt.

Ønsker det selv. Men er ikke helt over et massivt og opprivende brudd, så jeg er nok ikke klar for noen enda.

Dere får ta det stille og rolig da vettu. trenger ikek innvolvere barna med det første

Anonymous poster hash: 6d765...b16
Skrevet

Ja er så letta for at jeg endelig har sagt det. Vært venner til og fra i 9år :) håper bare han kan forplikte seg da.

Skrevet

Ja er så letta for at jeg endelig har sagt det. Vært venner til og fra i 9år :) håper bare han kan forplikte seg da.

Ja, det skjønner jeg. Håper det blir true love for dere. At han innser at det er dette han har savnet og trenger

Skrevet

Jeg hadde ikke barn og plutselig fikk jeg 8 måneder på å skulle vende meg til å ha barn. Gjett om det var panikk på slutten ;) Flere som har hatt det slik?

Gi mannen tid. Vi som har barn har alle fått tid, minst 7-8 måneder, på å venne oss til å skulle ha ansvar for barn.

Anonymous poster hash: 9fcc0...f12
Skrevet

Gratulerer - så tøff du er :)

Anonymous poster hash: 5c383...411

Skrevet

Takk :) passet sånn at jeg fortalte det når vi først skrev med hverandre. Spent på hva som skjer videre,men spørs vel om det blir noe. Han er jo absolutt ikke vandt med barn eller familielivet generelt.

Skrevet

Takk :) passet sånn at jeg fortalte det når vi først skrev med hverandre. Spent på hva som skjer videre,men spørs vel om det blir noe. Han er jo absolutt ikke vandt med barn eller familielivet generelt.

Det er jo bare og ikke involvere barna på lange tider, så ta det gradevis etterhvert. legge det fram for han. er jo uansett ingen garanti for at et forhold varer selvom man er dødsforelska akkurat nå. :)

Dumt og forhaste seg i forhold til barna.

Bare si at det er du og han som skal finne ut av om dere passer sammen. Så kommer dette med barna senere.

Lykke til

Skrevet

Takk for det :) kommer ikke til å involvere barna med det første nei.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...