Anonym bruker Skrevet 12. januar 2014 #1 Skrevet 12. januar 2014 Har drømt 3 netter på rad at mannen er utro..(!?) Måtte spørre han og si jeg hadde drømt det så mye, han sa han ikke hadde vært i nærheten engang og at det ikke hadde falt han inn å gjøre noe slikt engang. Jeg har hørt at det betyr at han er trofast, men det synes jeg høres ut som vas..Har drømt d samme i et forhold tidligere og da viste d seg at jeg hadde rett..(han gjorde ting bak min rygg) Men om det betyr det eller hva det egentlig betyr vet jeg jo ikke, noen andre som vet ? Anonymous poster hash: 07a4d...4b3
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2014 #2 Skrevet 12. januar 2014 Jeg kjenner noen som har drømt det samme og at det stemte ;( Anonymous poster hash: 26841...411
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2014 #3 Skrevet 12. januar 2014 Jeg har drømt det for noen år siden, da var ikke eksen det. Men han var det nå for ikke lenge siden Anonymous poster hash: 181c8...075
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2014 #4 Skrevet 12. januar 2014 Det betyr nok at du på et eller annet plan ikke stoler nok på ham. Det kan være begrunnet eller ubegrunnet, men det er det jo bare han som vet. Jo redere du blir for at det ligger noe i drømmene, jo større sjanse er det for at du drømmene gjentar seg. Anonymous poster hash: c5ede...efd
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2014 #5 Skrevet 12. januar 2014 Da jeg tok dette opp med han sa jeg at det kunne jo bety at det var noe annet han skjulte, ikke nødvendigvis utroskap, han nektet. Men dagen etter fant jeg ut at han hadde tatt anabole steroider. Drømmene opphørte etter dette. Kan det ha vært dette som lå bak drømmene eller ? Hva tror dere? Anonymous poster hash: 07a4d...4b3
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2014 #6 Skrevet 13. januar 2014 Jeg drømmer at jeg fikk ett barn til med barnfaren noe som er helt sykt ettersom jeg hater han! Tror ikke alle drømmer alltid betyr noe. Anonymous poster hash: 46e55...cdb
ærlig talt Skrevet 13. januar 2014 #7 Skrevet 13. januar 2014 Jeg drømmer ofte at JEG er utro mot mannen min. Det blir selvfølgelig drama uten like i drømmene mine Jeg er ikke utro, har ikke engang lyst til å være det. Derfor tolker jeg det dit hen at jeg ubevisst er litt bekymret for at jeg plutselig en gang kan gjøre noe sånt. Kanskje du er bekymret for at mannen din en gang kommer til å være utro og tar bekymringene med deg til drømmeland?
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2014 #8 Skrevet 13. januar 2014 Okei.. Så da trenger det ikke å være gitt at han faktisk er det kanskje.. Blir bare litt bekymret for har drømt lignende tidligere og det har stemt. Har også hatt mange andre drømmer som har vist seg og stemme. Og da er ikke slikt som dette så hyggelig. Ivertfall ikke når man har litt problemer i forholdet fra før av i disse dager. Hvis noen her er drømmetydere blir jeg fortsatt glad for svar alltså. Anonymous poster hash: 07a4d...4b3
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2014 #9 Skrevet 13. januar 2014 drømmer handler om dine følelser og ikke den konkrete handling. det er ikke sånn at man er synsk. kanskje du frykter å bli sviktet... ikke nldvendigvis av mannen. kanskje du er redd for å miste han ubevisst. tenk på alle de som drømmer om flystyrt dagene før de skal fly. hadde de vært sanndrømte hadde det vært ekstremt mange ulykker. det er mer frykten enn realiteten det handler om. Anonymous poster hash: 72f37...859
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2014 #10 Skrevet 13. januar 2014 Jeg er synsk og drømmer rett som det er om ting som skal skje. Til deg med drømmen. Ikke la dette ødelegge. Du sier du har drømt dette før og da skjedde det. Du kan ha utviklet en frykt for å drømme denne drømmen og da kommer den. Jeg drømte at min far døde og det gjorde han 10 dager senere. En veldig ekkel drøm og jeg var helt knust. Så drømte jeg at mamma døde. Det er tre år siden og hun lever ennå. Jeg har blitt så redd for å drømme dette igjen at jeg med jevne mellomrom har denne drømmen om mamma. Så hva du enn gjør ikke bli paranoid og let etter tegn på at mannen er utro. Det vil skade forholdet. Fortell dette til mannen din. At det har skjedd før og at du nå er livredd for å oppleve det igjen. Få en god samtale så kanskje du får hull på byllen i magen. Anonymous poster hash: 68c7f...3b0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå