Anonym bruker Skrevet 12. januar 2014 #1 Skrevet 12. januar 2014 Jeg lurer på om jeg kan ha blitt gravid på første eggløsning etter fødsel. Har oppdaget eggløsning, og fikk mensen 14 dager senere, men menssmertene manglet! Har alltid det.. To uker gikk, ingen ny eggløsning, Nå har det gått en en uke over tidn jeg skulle hatt mensen nummer to. Jeg får ikke kjøpt test før onsdag Så over til spørsmålet igjen! Noen her som ble gravid på første eggløsning etter fødsel og fikk mensen likevel??? Anonymous poster hash: 6fcfb...cd3
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2014 #2 Skrevet 12. januar 2014 Hvordan vet du at du ikke har hatt ny eggløsning? Anonymous poster hash: e3292...3c9
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2014 #3 Skrevet 12. januar 2014 Hvordan vet du at du ikke har hatt ny eggløsning? Anonymous poster hash: e3292...3c9 Fordi jeg har i mange år slitt med ekstrem eggløsningsslim hver måned og kjenner smerten i det follikkelen sprekker.. Testet også i over en uke fordi vi er prøvere. Anonymous poster hash: 6fcfb...cd3
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2014 #4 Skrevet 13. januar 2014 Dytt Anonymous poster hash: 6fcfb...cd3
<3 2G <3 Skrevet 13. januar 2014 #5 Skrevet 13. januar 2014 Er mulig kroppen forandrer se etter fødsel. Tar fort ett år før alt er helt i gjenge her.
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2014 #6 Skrevet 13. januar 2014 Hvor lenge er det siden du fødte? Min menstruasjon forandret seg veldig etter første fødsel, lengre syklus og ingen menstruasjonssmerter (som jeg slet med før fødsel). Anonymous poster hash: a5892...55b
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2014 #7 Skrevet 13. januar 2014 Hvor lenge er det siden du fødte? Min menstruasjon forandret seg veldig etter første fødsel, lengre syklus og ingen menstruasjonssmerter (som jeg slet med før fødsel). Anonymous poster hash: a5892...55b 4 måneder bare.. Kanskje jeg har fått det slik jeg og da får bare vente og se.. Anonymous poster hash: 6fcfb...cd3
Kanutten83 Skrevet 13. januar 2014 #8 Skrevet 13. januar 2014 (endret) Det er også slik at du kan ha hatt en syklus uten eggeløsning, da blir gjerne mensen også sen. I og med at du fødte for bare 4 mnd siden så er det jo ikke usannsynlig at eggeløsning og syklus ikke er helt i rute enda Men lykke til med testing Endret 13. januar 2014 av Kanutten83❤♂07+ ♂10+♀13❤
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2014 #9 Skrevet 13. januar 2014 Tusen takk Anonymous poster hash: 6fcfb...cd3
Bananahammock Skrevet 13. januar 2014 #10 Skrevet 13. januar 2014 Er du aldeles rusk, du er jo ikke gravid. Du har hatt én menstruasjon etter fødsel for FIRE måneder siden. Det er helt normalt at kroppen er i ulage etter en så enorm påkjenning som graviditet og fødsel er. Du er rett og slett ikke regelmessig enda. Mensen er ikke forsinket når du ikke har hatt eggløsning. Nei, slapp av og pust med magen. Du kan ikke forvente å bli regelmessig på en stund enda, og mensen din vil med stor sannsynlighet være annerledes enn den var før graviditet. Ta det med ro!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå