Anonym bruker Skrevet 12. januar 2014 #1 Skrevet 12. januar 2014 Er det ok å bare servere kaker og kaffe når man arrangerer Babyshower for en venninne? Det kommer ganske mange, så det blir liksom nok jobb med kaker.. Er det ok eller kjipt?? Anonymous poster hash: 25a79...9fa
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2014 #2 Skrevet 12. januar 2014 Bare husk at ting kan skje, så hvis babyen dør, så er ikke babyshower et godt minne, eller noe kjekt å rydde vekk( gavene) til sin døde baby... Been there done that... Grøsser ved babyshower navnet, og av uvitende, og uprøvde folk. Anonymous poster hash: 44627...e63
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2014 #3 Skrevet 12. januar 2014 Helt k, men jeg øker ikke disse adopterte tradisjonene, jeg slår et slag for barselsbesøk og å dele ut gaver da. Jeg har aldri ønsket å dele med folk rundt kjønnet eller noe på babyen før fødselen selv. Anonymous poster hash: a5e2b...c7c
elinna Skrevet 13. januar 2014 #4 Skrevet 13. januar 2014 Jeg har blitt servert "bare" kaffe og kaker i babyshower, synes det var helt topp!
Gjest Kira Skrevet 13. januar 2014 #5 Skrevet 13. januar 2014 Kake og kaffe er helt fint i en babyshower
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2014 #6 Skrevet 13. januar 2014 synes hele konseptet er helt fantastisk idiotisk og amerikanisert.Feire før man får babyen liksom,hva om babyen ikke kommer? Fiiint. samme som å feire eksamensresultater før man har tatt eksamen. Fiiint. Samme som å feire en god jakt før jakta har starta.Fiiint. Anonymous poster hash: 5d84d...13c
DramaMama Skrevet 13. januar 2014 #7 Skrevet 13. januar 2014 Så utrivelige dere er. Hvis noen vil ha babyshower må de da få lov til det. Hi stilte et enkelt spørsmål og dere svarer helt utenfor tema! Ja, kaffe og kaker er helt flott i babyshower. Lykke til!
smet Skrevet 13. januar 2014 #8 Skrevet 13. januar 2014 Kaffi og kaker er det som har vore servert i dei banyshower eg har vore i Eg må sei at eg syns det var kjempe koselig at jentene samla seg og laga ein babyshower til meg. No, mens eg venter på babyen, har eg tid og mulighet til å vere sosial, og å få små gaver til babyen på forhand er heilt greit. Med førstemann orka eg ikkje å prate med nokon før 5-6 veker etter fødselen, så å få barselbesøk i staden høyres berre sliysomt ut for min del.
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2014 #9 Skrevet 13. januar 2014 Mange sure tanter her gitt:) Jeg ble kjempeglad for min overraskende babyshower ihvertfall. Kaffe og kaker er helt fint. Om man er en av de som ikke vil ha noe i hus før babyen er ute er det en ting, men har man uansett kjøpt inn til småen skjønner jeg ikke hvordan babyshower er negativt. Det er en hyggelig oppmerksomhet helt enkelt:) Og som en nevnte, det er ofte da man er i form til en sammenkomst med venninner:) Anonymous poster hash: e13de...995
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2014 #10 Skrevet 13. januar 2014 Synes babyshower er kjempe koselig jeg:-) man feirer jo graviditeten og det kommende barnet. At det kan skje noe vil det jo alltid være en mulighet for, man har ingen garantier her i livet. Men det er da fryktelig stusselig , og noe "hysterisk" om man ikke skal kunne feire noe tilfelle noe skulle skje. Det kan skje ting etter fødsel også, er det noe bedre å få masse gaver på barsel om noe hadde skjedd et par dager etterpå? Og kan man ikke feire bursdag før dagen sin tilfelle noe skulle skje!? Og sånn kan man jo fortsette..... Tilbake til det du spurte om: lag hva du vil..:-) blir sikkert bra med kaker og kaffe! Anonymous poster hash: 0ce6d...ffa
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2014 #11 Skrevet 13. januar 2014 Venninnen min har vært igjennom mye, hun har hatt utallige SA og 5 misslykka prøverørsforsøk. Nå etter å ha stått 1 år på adopsjonsliste så har hun endelig blitt gravid på naturlig måte, hun er 21 uker på vei og alt ser ut til å gå bra. Hun har selv ytret et ønske om at eg skal arrangere babyshower for henne da hun er fra usa og dette er en stor tradisjon der. Vi kommer til å ha det tett oppi fødsel og selvfølgelig har tanken slått meg: Hva om det går galt igjen?? Men som hun sier selv, da får det som det kommer da. Jeg er heller ikke for Babyshower og ønsker ikke å ha dette selv om jeg blir gravid igjen, men hva gjør man ikke for å glede sin venninne.. Hi Anonymous poster hash: 25a79...9fa
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2014 #12 Skrevet 13. januar 2014 Jeg har vært med på 4-5 babyshower. Noen har vært med mat og kaker. Andre bare kaker. I alle showerene har alle gjestene tatt med seg en ting hver. Det blir dyrt og ta med både kake/mat og gave, men slik har vi altså gjort det Den gangen jeg arrangerte handlet jeg inn ballonger, servietter og utstyr til diverse leker, i tillegg til å bake cupcakes, oooog gi gave. Jeg fikk akkurat det samme da de arrangerte for meg Anonymous poster hash: 08311...51a
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2014 #13 Skrevet 13. januar 2014 Jeg har vært med på 4-5 babyshower. Noen har vært med mat og kaker. Andre bare kaker. I alle showerene har alle gjestene tatt med seg en ting hver. Det blir dyrt og ta med både kake/mat og gave, men slik har vi altså gjort det Den gangen jeg arrangerte handlet jeg inn ballonger, servietter og utstyr til diverse leker, i tillegg til å bake cupcakes, oooog gi gave. Jeg fikk akkurat det samme da de arrangerte for meg Anonymous poster hash: 08311...51a Hva slags leker hadde dere? Trenger tips Anonymous poster hash: 2b214...cd4
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2014 #14 Skrevet 13. januar 2014 Måle omkrinsen på magen, den som gjetter nærmest omkrinsen vinner. Forskjellige typer sjokolade i bleie, gjette hvilken sjokolade det er. Babymat - gjette hvilken mat det er "lapskaus" "kjøttkake" etc. Alle gjester tar med babybilde, den gravide gjetter hvem som er på bildet. Hmm.. Kommer ikke på flere i farta. Men tror babyshowe.no har mange gode tips Anonymous poster hash: 08311...51a
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2014 #15 Skrevet 13. januar 2014 www.baby-shower.no var det Anonymous poster hash: 08311...51a
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2014 #16 Skrevet 13. januar 2014 Takk Anonymous poster hash: 2b214...cd4
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2014 #17 Skrevet 13. januar 2014 Sånn P.S: med tanke på å miste osv. Vi har alltid hatt shower i 3 semester. Det er selvfølgelig ingen garanti uansett. Vet ikke hva som er vanlig i USA. Anonymous poster hash: 08311...51a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå