Gå til innhold

Krise! Stygg, dyp ripe i parkett..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå ryker vel hele depositumet :( Er det mulig å bytte to staver i gulvet, eller må hele dritten byttes? :(

Anonymous poster hash: cb009...0db

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det finnes måter å fixe det på. Google it :)

Skrevet

Du kamn bruke en flytende masse som ligner på treverk. Fåes i forskjellige nyanser. De har på fargerike,byggern,byggmakker og sånne steder og koster under hundrelappen :-)

Skrevet

Har prøvd, men det ble IKKE bra :( Fargen matchet ikke helt pga fargeforskjeller i parketten. Tror ett bord må skiftes :( Går det an? Hi

Anonymous poster hash: cb009...0db

Skrevet

Alle gulv jeg har vært borti så er parketten klikket sammen (not og fjær). Dvs. hvis du skal bytte et bord mitt i gulvet, må en begynne fra en vegg og ta opp gulvet helt bort til det som skal byttes ut. Hvis ripen er nær en vegg kan det gå gerit å bytte. Om parketten er limt blir det verre. Men det kan hende fagfolk har noen triks som jeg ikke vet om.

Anonymous poster hash: f2173...0b7
Skrevet

Jeg pusset ripen og brukte flere dager på å legge et og et strøk med klarlakk nedi frem til ripen var jevn med resten av gulvet om du forstår.. Nå vises det ikke lenger.

Anonymous poster hash: 48058...7d6
Skrevet

Ja du kan bytte enkelt staver, så lenge det er klikk parkett! Ellers prøv å gni inn med valnøtter! Fettet i de tetter hull utmerket! Er også mulig å dampe eller fylle på med fyller, hør med fagfolk;-)

Anonymous poster hash: 16dc3...871

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...