Anonym bruker Skrevet 12. januar 2014 #1 Skrevet 12. januar 2014 Nå ryker vel hele depositumet Er det mulig å bytte to staver i gulvet, eller må hele dritten byttes? Anonymous poster hash: cb009...0db
mamma'n til 2 :) Skrevet 13. januar 2014 #3 Skrevet 13. januar 2014 Du kamn bruke en flytende masse som ligner på treverk. Fåes i forskjellige nyanser. De har på fargerike,byggern,byggmakker og sånne steder og koster under hundrelappen :-)
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2014 #4 Skrevet 13. januar 2014 Har prøvd, men det ble IKKE bra Fargen matchet ikke helt pga fargeforskjeller i parketten. Tror ett bord må skiftes Går det an? Hi Anonymous poster hash: cb009...0db
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2014 #5 Skrevet 13. januar 2014 Alle gulv jeg har vært borti så er parketten klikket sammen (not og fjær). Dvs. hvis du skal bytte et bord mitt i gulvet, må en begynne fra en vegg og ta opp gulvet helt bort til det som skal byttes ut. Hvis ripen er nær en vegg kan det gå gerit å bytte. Om parketten er limt blir det verre. Men det kan hende fagfolk har noen triks som jeg ikke vet om. Anonymous poster hash: f2173...0b7
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2014 #6 Skrevet 13. januar 2014 Jeg pusset ripen og brukte flere dager på å legge et og et strøk med klarlakk nedi frem til ripen var jevn med resten av gulvet om du forstår.. Nå vises det ikke lenger. Anonymous poster hash: 48058...7d6
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2014 #7 Skrevet 13. januar 2014 Ja du kan bytte enkelt staver, så lenge det er klikk parkett! Ellers prøv å gni inn med valnøtter! Fettet i de tetter hull utmerket! Er også mulig å dampe eller fylle på med fyller, hør med fagfolk;-) Anonymous poster hash: 16dc3...871
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå