Gå til innhold

Livsstilsendringen funker så bra:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jada, nyttårsforsetter holder aldri sies det;) men jeg kjenner meg veldig positiv til de endringene jeg om min samboer har gjort ift kosthold! Nå trener vi styrke sammen på stuegulvet etter at ungene har lagt seg. Spiser rene kjøtt og fiskeprodukter og rører ikke kaffebrød eller søtsaker bortsett fra på fredager:)

Så får vi se hvordan dette går om 6 mnd. Jeg har i allefall troen og bestemt meg for å få tilbake kroppen min og å være en sunn og energisk mamma:)

Anonymous poster hash: 6075c...4f7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva er kaffebrød?

Anonymous poster hash: 8b513...926
Skrevet

Bra! Det er sånn det skal gjøres (og du som lurte på kaffebrød - jeg gjetter på at det er noe godt til kaffen - f.eks. wienerbrød e.l.)

Anonymous poster hash: 53f18...a81
Skrevet

Å, så da er det noe av det samme som min mormor bruker om "kaffemat". Trodde det bare var gamle damer over 70 som brukte slike uttrykk og hadde slike vaner, men så feil kan jeg ta.

Skrevet

Hva er kaffebrød?

Shit for brains...

Anonymous poster hash: a8855...8e2

Skrevet

Oppi Trøndelag her jeg bor så sier vi kaffebrød;) type kjeks etc til kaffen ja. Blir en del kaffebesøk både her og borte og alle serverer noe godt til kaffen. Så viljen må være sterk!

Anonymous poster hash: 6075c...4f7

Skrevet

Så bra! Det er så deilig når man kjenner at det funker! Supoert at du kan kombinere treningen med samvær med barna.

Jeg begynte et par måneder før jul, og her har det også gått veldig fint.

Er mye mer påpasselig på småspising, mer grønnsaker og ikke minst: mer trening (styrke-) og aktivitet. Jeg har i tillegg fått en valp, som endelig er blitt gammel nok til å gå litt mer ordentlige turer, så nå er dørstokk-mila aldri noe hinder mer: Nå MÅ jeg ut, ganske ofte til og med, og da kan jeg like godt trimme, når jeg først er over dørstokken.

Stå på!

Anonymous poster hash: ac85d...52b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...