Gå til innhold

Hvor stor SF-mål har dere i uke 20?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Mitt har ikke blitt målt enda så det vet jeg ikke.. Er 24+2. Har neste kontroll om en ukes tid og da skal de visst sjekke så jeg er ganske spent!

Tror det kan være ganske unøyaktig i starten så jeg hadde prøvd å ikke bekymre meg:)

Er ikke bekymra :) Hadde stort sf-mål sist også jeg. Jeg var selv sikker på at jeg var ca 3 uker lengre påvei enn hva ul-termin sa, og jenta kom på min termin. Nesten 3 uker før ul termin, og legen på sykehuset sa da at han trodde jeg hadde rett alikevell. Hadde samme JM da som nå, og hun trodde også at jeg var lengre påvei da enn hva UL sa. Det er akkurat på samme viset denne gangen også.. Sf-målet viser at jeg kan være noen uker lengre påvei, men vi går jo uansett ut ifra UL-termin. Man kan jo være større 2.gangen også.

Bare spennende å høre hva dere andre ligger på :)

Sist hadde jeg veldig mye fostervann fikk jeg beskjed om, og at det var grunnet til stort sf-mål. Så langt har de målt at det er passelig med fostervann, så vet ikke om det er derfor jeg er stor heller :P Men jeg er jo kort da, så mulig det er bare derfor da :P

• 2 uker senere...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...