Anonym bruker Skrevet 12. januar 2014 #1 Skrevet 12. januar 2014 Hadde du en følelse på hva det var?Greia er den at vi ikke skal vite kjønnet, men vi har liksom allerede en følelse på hva det er. av mange (sikkert teite) grunner. sambo sier han VET, og jeg er "ganske sikker" jeg og. Jeg har virkelig ikke ett ønske om ett spesielt kjønn, men jeg er redd at hvis jeg innbiller meg for mye at det er ett visst kjønn, er jeg redd jeg skal bli skuffa ved fødsel. Vet det høres helt teit ut, men bare en liten tanke jeg har. Noen som har opplevd det? Anonymous poster hash: 1fecc...540
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2014 #2 Skrevet 12. januar 2014 Skuffa blir kansje litt i drøyeste laget å si da... HI Anonymous poster hash: 1fecc...540
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2014 #3 Skrevet 12. januar 2014 Hadde du en følelse på hva det var? Greia er den at vi ikke skal vite kjønnet, men vi har liksom allerede en følelse på hva det er. av mange (sikkert teite) grunner. sambo sier han VET, og jeg er "ganske sikker" jeg og. Jeg har virkelig ikke ett ønske om ett spesielt kjønn, men jeg er redd at hvis jeg innbiller meg for mye at det er ett visst kjønn, er jeg redd jeg skal bli skuffa ved fødsel. Vet det høres helt teit ut, men bare en liten tanke jeg har. Noen som har opplevd det? Anonymous poster hash: 1fecc...540 Jeg har ikke villet vite kjønn på noen av mine fire barn, kjempespennende helt til siste slutt! Gjettinga er jo litt av moroa, for fakta er at man ikke vet. Jeg trodde ganske sikkert at gutten min var en jente, men følelsen stemte ikke gitt :-) Anonymous poster hash: 27ec0...b75
MrsMilla Skrevet 12. januar 2014 #4 Skrevet 12. januar 2014 To ganger har vi ikke visst :-) første gang trodde jeg gutt, men uken før fødsel fikk jeg følelsen av at det var ei jente. Det var det. Andre gangen trodde jeg igjen at det var en gutt, og da var det nettopp det. Litt spennende å ikke vite :-)
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2014 #5 Skrevet 12. januar 2014 Jeg fikk vite det på ul, frem til da var jeg overbevist om gutt.. Jeg skulle ha jente, ble litt satt ut og trodde det ikke før det hadde gått en stund. er jo ikke samme situasjonen, men tror det er viktig å ikke være alt for bestemt på hva man tror på forhånd Anonymous poster hash: ee78b...9a6
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2014 #6 Skrevet 12. januar 2014 Vi visste ikke, og var sikker på at det kom en liten jente, men ut kom en liten gutt gitt Tro meg, du blir ikke skuffet om det er feil kjønn. For oss var det rart i noen timer... Anonymous poster hash: bd291...e01
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2014 #7 Skrevet 12. januar 2014 Vi visste det ikke første gangen (kunne ikke se det på UL), men vi trodde det var gutt -og det stemte. Denne gangen kunne de heller ikke se det på UL, og jeg har ikke noen spesiell følelse på hva det er. Får vite det om et par uker Anonymous poster hash: c2cf3...36f
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2014 #8 Skrevet 12. januar 2014 Tusen takk for svar=) Blir veldig spennende... Får bare prøve å ikke innbille meg noe alt for mye! Vi har ett barn fra før og dette sv.skapet er litt annderledes enn det første, jeg prøver å si til meg selv at det ikke har no og si, men det er ikke lett... Anonymous poster hash: 1fecc...540
Nimas Skrevet 12. januar 2014 #9 Skrevet 12. januar 2014 (endret) Å ikke vite det er en av de overraskelsene som virkelig er verdt det spør du meg. Hvor ofte gjennom ett liv kan du få en slik overraskelse der du absolutt ikke kan bli skuffet. Vi viste det ikke med første og fikk gutt. Jeg hadde en ny følselse hver dag tror jeg. Nå venter vi nr 2 og jeg tror nok vi vil gå for å ikke vite kjønn denne gangen heller. Endret 12. januar 2014 av Nimas
♥Nemi♥ Skrevet 12. januar 2014 #10 Skrevet 12. januar 2014 Visste inni meg at det var ei jente, og det var det visst! Er i uke atten nå og har en stor følelse på gutt, har ikke troen på jente i det hele tatt, så venter spent:)
Neffi78 Skrevet 12. januar 2014 #11 Skrevet 12. januar 2014 Jeg hadde på følelsen at jeg hadde en gutt i magen alle tre gangene. Sitter her med tre jenter, så jeg har vist ikke peiling:)
.Ida. Skrevet 12. januar 2014 #12 Skrevet 12. januar 2014 Jeg visste ikke med førstemann. Jeg følte meg heeelt sikker på at det var en jente og ut kom verdens nydeligste gutt. Men jeg brukte en stund på å venne meg til at jeg fikk en gutt istedenfor, følte jeg på en måte fikk et nytt barn:P
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2014 #13 Skrevet 13. januar 2014 Vi visste ikke på sistemann (nr.3), superspennende! Men vi hadde begge magefølelse på gutt & det stemte 😄 Har en av hver fra før, så sikkert derfor vi ikke var så ivrige denne gangen. Men jeg unner alle å få oppleve en jordmor som sier kjønnet... (Selv om vi begge "slang oss ned" for å se Anonymous poster hash: 66d0f...094
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2014 #14 Skrevet 13. januar 2014 Da vi fikk nr 3 tok det faktisk en lang stund der hun bare lå i min favn og jeg hadde ingen aning om hva det var, det spillte liksom ingen rolle! Til slutt etter noen minutter spurte jordmor om jeg ikke ville vite så da sjekka vi... ganske heftig egentlig!! Anonymous poster hash: c630c...e68
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2014 #15 Skrevet 13. januar 2014 Var på ultralyd og jordmor brukte lang tid på å finne ut hvilket kjønn babyen var. Etter ca 1 time ga hun opp og vi visste ikke før fødselen (haste KS) at det var en gutt. Dvs jeg leste litt om hjerteslag, guttebabyer har visst noe færre/pr min enn jenter (om jeg ikke husker feil), og derfor trodde jeg kanskje det var en gutt. Men ingen klar følelse. Det var veldig spennende å ikke vite! Anbefales!! :-) Anonymous poster hash: 9c87a...b91
Dini Skrevet 13. januar 2014 #16 Skrevet 13. januar 2014 Første barnet var sjenert så hun som tok ultralyden så ike tydelig hva slags kjønn det var, ut kom ei jente Nå med nr 2 ville jeg ikke vite det, ut kom ei jente
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2014 #17 Skrevet 13. januar 2014 Med nummer en var jeg HELT sikker på at det var en jente. Det var HELT feil:) Anonymous poster hash: 2c233...330
moota m storebror&lillebror Skrevet 13. januar 2014 #18 Skrevet 13. januar 2014 Vi ville ikke vite det med noen av barna. Jeg hadde veldig på følelsen at det var jente første gang og gutt andre gang. Hadde rett begge gangene.
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2014 #19 Skrevet 13. januar 2014 Vi ville ikke vite det, men følte begge det var gutt. Hadde rett. Skal ikke vite det neste gang heller:) Anonymous poster hash: a5aa4...91c
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2014 #20 Skrevet 13. januar 2014 Tusen takk for svar=) Blir veldig spennende... Får bare prøve å ikke innbille meg noe alt for mye! Vi har ett barn fra før og dette sv.skapet er litt annderledes enn det første, jeg prøver å si til meg selv at det ikke har no og si, men det er ikke lett... Anonymous poster hash: 1fecc...540 Jeg hadde to vidt forskjellige svangerskap,men begge var gutter... Om dere begge er så forferdelig sikre og du er redd for å bli skuffa om du gjetter feil,så vil jeg anbefale deg å sjekke kjønnet,så slipper dere alt dette tullet... Anonymous poster hash: 8f617...27e
Mamma_til_2 Skrevet 13. januar 2014 #21 Skrevet 13. januar 2014 Hadde sterk følelse på jente begge gangene så hadde bare jentenavn klart og det kom 2 jenter
Brillefint - Jadda! Skrevet 13. januar 2014 #22 Skrevet 13. januar 2014 Hadde du en følelse på hva det var? Greia er den at vi ikke skal vite kjønnet, men vi har liksom allerede en følelse på hva det er. av mange (sikkert teite) grunner. sambo sier han VET, og jeg er "ganske sikker" jeg og. Jeg har virkelig ikke ett ønske om ett spesielt kjønn, men jeg er redd at hvis jeg innbiller meg for mye at det er ett visst kjønn, er jeg redd jeg skal bli skuffa ved fødsel. Vet det høres helt teit ut, men bare en liten tanke jeg har. Noen som har opplevd det? Anonymous poster hash: 1fecc...540 Visste ikke hva nr to var. Hadde ingen bestemt følelse på hva det var heller. Veldig spennende:-) Litt ekstra motiverende under fødsel var det også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå