Anonym bruker Skrevet 12. januar 2014 #1 Skrevet 12. januar 2014 Vi drømte begge to ( med ca 3 ukers mellomrom ) at tennene våres smuldret opp og ble til småsteiner inne i munnen. I drømmen måtte vi begge to spytte ut steinene konstant, det stoppet liksom aldri. Min veninne visste ikke om at jeg hadde hatt samme drømmen før hun selv drømte det. Noen som vet hva det kan bety? Anonymous poster hash: 84304...05f
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2014 #2 Skrevet 12. januar 2014 Tenner : Skjeve tenner betyr løgn, liten selvrespekt eller usikkerhet. Det samme gjelder hvis tennene faller ut. Den som har ”problemer” med tennene er den som vil lyve eller har liten selvrespekt. Hvis vedkommende lyver vil han/hun snart bli avslørt. Svelger du en tann vil du snart måtte innrømme du har sagt noe feil. Utslitte eller ødelagte tenner betyr slutten på et forhold eller vennskap. Vonde tenner betyr familiekrangler. Blir tennene reparert vil du få gode nyheter. Blir de trekt vil du få en god mulighet når det gjelder investeringer. Løse tenner betyr at du har venner som du ikke kan stole på. Råtne tenner betyr helseproblemer. Pene tenner betyr lykke og fremgang. En tann som er lengre enn de andre symboliserer dårlige nyheter. Pusser du tenner vil du komme over det som har holdt deg tilbake. Se eventuelt hoggtann Anonymous poster hash: 81536...e50
Virginia. Skrevet 12. januar 2014 #3 Skrevet 12. januar 2014 Det er en svært, svært vanlig drøm. Betyr redsel for å miste kontroll.
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2014 #4 Skrevet 12. januar 2014 Ikke peiling på hvor mange ganger i livet jeg har drømt akkurat det samme som dere, men det er mange. Slått meg til ro med at det er en drøm i kategorien: kvitte seg med problemer. Drømmer du at du spytter (tenner), tisser, spyr eller bæsjer mener de som har greie på det at man kvtiter seg med ting man har tenkt på. Anonymous poster hash: c9e99...36d
Virginia. Skrevet 12. januar 2014 #5 Skrevet 12. januar 2014 Ikke peiling på hvor mange ganger i livet jeg har drømt akkurat det samme som dere, men det er mange. Slått meg til ro med at det er en drøm i kategorien: kvitte seg med problemer. Drømmer du at du spytter (tenner), tisser, spyr eller bæsjer mener de som har greie på det at man kvtiter seg med ting man har tenkt på. Anonymous poster hash: c9e99...36d Men det er da kun dersom tennene er råtne at de er et problem man "kvitter seg med"? Ellers betyr tap av fine tenner tap av kontroll og ledsages av panikkfølelse.
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2014 #6 Skrevet 12. januar 2014 hehe, jeg har også hatt masse merkelige drømmer om tennene, helt vanlig;)Jeg har en jeg og, noen som kan forklare meg?=)Jeg har de siste mnd hatt veldig mange drømmer om hus, store spennende hus. Har drømt jeg har kjøpt, arvet eller at mine foreldre har kjøpt eller svigermor. Store hus med masse spennede innhold. alle drømmene har vært veldig gode drømmer som jeg ikke har villet våkne opp fra. Noen som vet hva det betyr?=) Anonymous poster hash: 29362...728
<3 Legoland <3 Skrevet 12. januar 2014 #7 Skrevet 12. januar 2014 Jeg aner ikke hvor mange ganger jeg har drømt at tennene er løse i munnen og at jeg sliter i drømmen med å bli kvitt de løse tennene
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2014 #8 Skrevet 12. januar 2014 Dere har løyet eller smadret om en eller annen og er redde for å bli avslørt. Anonymous poster hash: 88be8...fff
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2014 #9 Skrevet 12. januar 2014 hehe, jeg har også hatt masse merkelige drømmer om tennene, helt vanlig;)Jeg har en jeg og, noen som kan forklare meg?=)Jeg har de siste mnd hatt veldig mange drømmer om hus, store spennende hus. Har drømt jeg har kjøpt, arvet eller at mine foreldre har kjøpt eller svigermor. Store hus med masse spennede innhold. alle drømmene har vært veldig gode drømmer som jeg ikke har villet våkne opp fra. Noen som vet hva det betyr?=) Anonymous poster hash: 29362...728 Det er noe i livet ditt du ikke vet hvordan du skal takle. Sansynlig vis har det med status og anseelse å gjøre. Du håper på et mirakel eller noe veldig heldig som skal gi deg det du sliter med ikke å klare å skaffe deg selv. Det trenger ikke være et hus, men kan like gjerne være mann, jobb eller utdanning for eksempel. Anonymous poster hash: 88be8...fff
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2014 #10 Skrevet 12. januar 2014 Dere har løyet eller smadret om en eller annen og er redde for å bli avslørt.Anonymous poster hash: 88be8...fff smadret = sladret Anonymous poster hash: 88be8...fff
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2014 #11 Skrevet 12. januar 2014 hehe, jeg har også hatt masse merkelige drømmer om tennene, helt vanlig;)Jeg har en jeg og, noen som kan forklare meg?=)Jeg har de siste mnd hatt veldig mange drømmer om hus, store spennende hus. Har drømt jeg har kjøpt, arvet eller at mine foreldre har kjøpt eller svigermor. Store hus med masse spennede innhold. alle drømmene har vært veldig gode drømmer som jeg ikke har villet våkne opp fra. Noen som vet hva det betyr?=) Anonymous poster hash: 29362...728 Det er noe i livet ditt du ikke vet hvordan du skal takle. Sansynlig vis har det med status og anseelse å gjøre. Du håper på et mirakel eller noe veldig heldig som skal gi deg det du sliter med ikke å klare å skaffe deg selv. Det trenger ikke være et hus, men kan like gjerne være mann, jobb eller utdanning for eksempel. Anonymous poster hash: 88be8...fff Kan stemme det=) Anonymous poster hash: 29362...728
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2014 #12 Skrevet 12. januar 2014 Jaja, jeg drømte nå at jeg var Jesus natt til i går jeg da.. Anonymous poster hash: 2e541...d04
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå