Gå til innhold

er så bekjymra for vår økonomiske fremtid

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gubben er arbeidsledig nå og jeg prøver å få han til og søke jobber, men han vil helst la være for han vil satse på å starte eget firma isteden. Uten erfaring eller kunnskap om å drive noe selv. Han er 19 år. Å jeg har absolutt ikke trua på det han og kompisen vil drive. Nå flommer det av jobber rundt han men han engasjerer seg ikke. Jeg sku ønske han heller ville satset på en vanlig jobb å ha en sikker inntekt enn å starte et firma der han bare har utgifter. Å jeg har ikke noe jeg skulle sagt visstnok. :(

Anonymous poster hash: 01cce...ee0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er dere gift?

Ser du skrive han er 19 år, høres umoden ut.

Bygg opp din egen økonomi og om du ikke ser en stabil fremtid nå, så ville jeg gått.

Anonymous poster hash: ee200...f55

Skrevet

Er dere gift?

Ser du skrive han er 19 år, høres umoden ut.

Bygg opp din egen økonomi og om du ikke ser en stabil fremtid nå, så ville jeg gått.

da vi ble kjærester hadde han jobb og alt mulig. Så har han bare ramla mere å mere mot "trygde tilstand" DET SKREMMER MEG!!

Skrevet

Vi er ikke gift.

Skrevet

Gubbe på 19 år???

:D

Anonymous poster hash: 3ea64...9bd
Skrevet

Det høres ut som du vet hva du må gjøre. Er dette noe du ønsker å satse på?

Han kan risikere å sette seg i en vanvittig gjeld hvis han ikke har peiling :(

Skrevet

Gubbe på 19 år???

:D

Anonymous poster hash: 3ea64...9bd

hysj.... ^^ jeg ler med deg ;)

Skrevet

Det høres ut som du vet hva du må gjøre. Er dette noe du ønsker å satse på?

Han kan risikere å sette seg i en vanvittig gjeld hvis han ikke har peiling :(

begynner å miste trua kraftig nå som han er så blind!!!!

Skrevet

Men nå er jeg fortvila altså. Hva skal jeg. Vente å se hva han velger? Skal jeg si i fra at jeg drar om han velger å starte idiot company? Hvordan gå frem nå da.. ellers er han alle tiders..

Skrevet

:/

Skrevet

Er dere samboere og har dere barn? Hvis ja hvordan har han tenkt å bidra økonomisk før idiotcompany begynner å tjene penger?

Skrevet

Er dere samboere og har dere barn? Hvis ja hvordan har han tenkt å bidra økonomisk før idiotcompany begynner å tjene penger?

han har tenkt å begynne å ta ut penger av firma i lønn fra dag en :o jeg har prøvd å forklare han at han ikke kan ta ut lønn med en gang og ikke kompisen heller.

ja her er det snakk om barn,hus og mye dr til :( men ikke felles barn. Jeg har en sønn fra et tidligere forhold.

Skrevet

Verre da ja. Du er kanskje avhengig av at han bidrar iforhold til huset deres, naturlig nok.. Helt ærlig så høres han svært umoden og uviten ut. Det er ikke bare bare og starte et firma. Du må jo få han til å prate med noen som han har respekt for og som kan fortelle han dette.

Skrevet

:/

Skrevet

Gi nå gutten en sjanse! Enkeltmannsforetak er gratis og går kun på han, sånn rent økonomisk. Bygg din egen økonomi for deg og barnet og la han prøve ut dette et års tid!

Han er 19 år og har en gründer i magen. Så lenge det ikke er oppstartskapital på masse penger, så hvorfor ikke. Tenk om han skulle lykkes? Er det drømmen hans så la han prøve?

Anonymous poster hash: fb144...604

Skrevet

Gi nå gutten en sjanse! Enkeltmannsforetak er gratis og går kun på han, sånn rent økonomisk. Bygg din egen økonomi for deg og barnet og la han prøve ut dette et års tid!

Han er 19 år og har en gründer i magen. Så lenge det ikke er oppstartskapital på masse penger, så hvorfor ikke. Tenk om han skulle lykkes? Er det drømmen hans så la han prøve?

det er snakk om as firma og invisteringer på over millionen !!!

Skrevet

det er snakk om as firma og invisteringer på over millionen !!!

i tilleg har han bøter på 70 000 kr å betale og annen gjeld på 430000 kr og er nå arbeidsledig. Selge sine ting for skaffe innskudd til firmaet. Må bare få luftavmeg litt jg asså :/

Skrevet

Ja jøss.. Ser han snart på Luksus Fellen da!

Hvem er idiot nok til å låne han disse pengene? Med 70.000 i bøter og 430.000kr i forbrukslån (?) og ingen jobb!!?? Har han virkelig så mye bra stesj at han kan selge unna nok til investeringen? *fnis* for en fjomp..

Run Forrest, RUN! Så slipper du å bli med på taperTV nr.1 - Luksus Felken. De folka er grunnen til at orde patetisk finnes!

Anonymous poster hash: b6a78...c5d

Skrevet

Autocorrect sucks.. Fellen, ordet.. Og sikkert noen til..

Skrevet

Hvem er idiot nok til å låne han disse pengene? Med 70.000 i bøter og 430.000kr i forbrukslån (?) og ingen jobb!!?? Har han virkelig så mye bra stesj at han kan selge unna nok til investeringen? *fnis* for en fjomp..

Run Forrest, RUN! Så slipper du å bli med på taperTV nr.1 - Luksus Felken. De folka er grunnen til at orde patetisk finnes!

det er liksom de ordene som skriker inni meg. Run run run.. men føler meg veldig ufølsom..

Skrevet

Hvor gammel er du?

23

Skrevet

Signerer!!!! run forrest ruuuuun!!!!!

Altså, en 19 åring som er arb ledig vil ikke søke jobb, har gjeld og vil starte firma...

Løp for pokker unna han der!!!!!!!

Anonymous poster hash: 535a0...b9a

Skrevet

Har du jobb og fast inntekt? :)

jeg er student. Ferdig til sommeren. Så sliter meg fremmover. Bare litt tid igjen.

°

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...