Anonym bruker Skrevet 12. januar 2014 #1 Skrevet 12. januar 2014 Hva kan det være? Merket der for over en ukes tid siden og tenkte d var en kvise, men nå er den mye større og kjennes ut som en hard klump innover i låret. La den være og se eller gå t lege? Anonymous poster hash: a690a...1a5
Vicky Pollard Skrevet 12. januar 2014 #2 Skrevet 12. januar 2014 Kan Være en slik liten cyste med verk i.
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2014 #3 Skrevet 12. januar 2014 Det kan være en verkebyll? Men er du usikker på hva det er så ring legen og hør hva han/hun mener du bør gjøre, aller helst er det nok ikke noe farlig Anonymous poster hash: 4a2bf...928
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2014 #4 Skrevet 12. januar 2014 På størrelse m en drue, nå kjenner jeg den veldig godt. Når jeg tar på den kjenner det ut som den går innover i låret. Er d mulig ? Anonymous poster hash: a690a...1a5
Vicky Pollard Skrevet 12. januar 2014 #5 Skrevet 12. januar 2014 Ja, jeg var plaget med noe lignende, kanskje det samme? Det har faktisk et navn, og noen er så plaget at det er invalidiserende. Er nok verk inni. Du får bare vente til det modnes. Har stukket hull på mine etter hvert for å få bort verken. Skikkelig herlige saker. Husk å brenn nåla først... Heldigvis har jeg ikke hatt det på flere år. Det høres ut som det samme. Vondt?
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2014 #6 Skrevet 12. januar 2014 Nei det er ikke vondt. Derfor jeg fikk litt sjokk ikveld når jeg plutselig oppdaget kulen. Skal jeg bare vente en stund å se hva som skjer ? Anonymous poster hash: a690a...1a5
Vicky Pollard Skrevet 12. januar 2014 #7 Skrevet 12. januar 2014 Er du usikker synes jeg du skal få deg en time ned legen i stedet for å bekymre deg.
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2014 #8 Skrevet 12. januar 2014 Jeg ville uansett tatt en tur til legen og fått sjekket det ut. Da kan man utelukke det verste slik at du slipper å gå og bekymre deg. Mest sannsynlig er det ikke noe farlig, kan være så enkelt som en verk eller fett kul, men greit å få det undersøkt likevel Anonymous poster hash: bf3c1...51c
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2014 #9 Skrevet 12. januar 2014 Som oftest er en verkebyll øm. Jeg har lidelsen det her snakkes om. Hidradenitis suppurativa. Det kan jo være en talgsyste som ikke er betent selvsagt, men jeg ville fått det undersøkt. Bestill deg en legetime for sikkerhetsskyld du. Anonymous poster hash: 7b3cf...7df
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2014 #10 Skrevet 12. januar 2014 Bekymrer meg ikke særlig men d er jo klart at man får sine tanker. Venter litt til og ser, kan jo være d skal noe ut eller hadde jeg fått ut noe nå? Siden det er litt over en uke siden jeg oppdaget en pitteliten kul. Anonymous poster hash: a690a...1a5
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2014 #11 Skrevet 12. januar 2014 Jeg ville stikket hull.. Men det er meg, og jeg har hatt byller både her og der i ny og ne.. Jeg hadde ikke tenkt kreft. Men siden du er så usikker på hva det er, burde du helt klart gå til legen Anonymous poster hash: 22326...767
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2014 #12 Skrevet 13. januar 2014 Prøvd å stikke hull men ingenting. Har blitt litt mindre i løpet av natten. Bare vente og se hva som skjer? Anonymous poster hash: a690a...1a5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå