Gå til innhold

hvordan reise seg etter et nederlag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg fikk avslag på en jobb jeg trodde jeg ville få. Jeg har et annet tilbud så jeg blir ikke arb.ledig men har mistet noe av troen på meg selv... skjønner ikke hvordan den andre søkeren kommer foran meg og blir ikke helt ferdig med saken. Hva er ditt beste tips for å fortsatt kjempe og tenke positivt?

Anonymous poster hash: 9580a...3f0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

huff opplevde akkurat det samme for et års tid siden...om du trenger avslutnin kan du evt ringe dem og spørre hva grunnen var til at du ikke fikk jobben, ellers ville jeg faktisk bestemt meg for å finne et par negative ting ved den jobben, og mant dem fram så snart jeg kom inn i  det tankesporet.

Anonymous poster hash: 10975...b52
Skrevet

Når overskriften sa "hvordan reise seg etter nederlag" så trodde jeg det gjaldt store og alvorlige hendelser...

Du fikk ikke en av de jobbene du har søkt...

Jeg kan forstå at du er skuffet hvis det var en jobb du virkelig ønsket deg. Men du har jo fått et annet tilbud, så du er da absolutt ettertraktet på arbeidsmarkedet!!!

De gangene jeg har søkt jobb og ikke fått den så har jeg rett og slett tenkt at "de forstod ikke hva jeg er god for, da er det nok ikke et sted som passer for meg likevel, da er det bedre for meg å jobbe et annet sted".

Anonymous poster hash: 31982...bf3
Skrevet

ikke tenk og dvel så mye med det.da forsterker du de negative følelsene. Det er lov å være skuffa og lei seg i noen dager, men grav deg ikke ned. Da hadde den personen noe du ikke hadde, uten at det er noe feil med deg og din kompetanse.

Det finnes mye verre ting enn å få avslag på en jobbsøknad. Tenk på alt det fine i livet ditt. og noen ganger tror jeg det har en mening: kanskje en enda bedre jobb venter på deg et sted.

Du er ikke den første som opplever avslag og heller ikke den siste. Ha tro på deg selv!

Anonymous poster hash: 241df...dcd

Skrevet

Åh tusen takk dere! Du siste her har rett! I det store bildet kunne situasjonen vært mye verre. Nå skal jeg bestemme meg for å bli ferdig med saken og stå på videre. De så nok ikke hva jeg er god for ;-)

Anonymous poster hash: 9580a...3f0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...