Gå til innhold

Naboer som ikke hilser lengre og unngår blikkontakt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi bor veldig tett. Hva som er grunnen vet jeg ikke, men de har plutselig begynt å unngå meg, snakker ikke lenger. Prøver å få blikkontakt, men det stirres bare fjernt ut i lufta. Er ikke dette veldig spesielt? Altså dette er personer jeg ser hver dag, burde man ikke strekke seg langt for å ha en litt hyggelig stemning mellom naboen?

Dere kan jo ikke vite grunnen, men hvordan hadde du reagert på dette? Skal jeg bare fortsette å smile og late som ingenting? Eller unngå selv? Blir for dumt dette for meg..

Anonymous poster hash: 58ea3...e48
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje de har hørt dere ha sex eller tror dere har hørt dem og de er flaue? :P

Skrevet

Vi bor veldig tett. Hva som er grunnen vet jeg ikke, men de har plutselig begynt å unngå meg, snakker ikke lenger. Prøver å få blikkontakt, men det stirres bare fjernt ut i lufta. Er ikke dette veldig spesielt? Altså dette er personer jeg ser hver dag, burde man ikke strekke seg langt for å ha en litt hyggelig stemning mellom naboen? Dere kan jo ikke vite grunnen, men hvordan hadde du reagert på dette? Skal jeg bare fortsette å smile og late som ingenting? Eller unngå selv? Blir for dumt dette for meg.. Anonymous poster hash: 58ea3...e48

Hvor bor du hen i landet?

Er det et bygdestrøk?

Her jeg bor opplever jeg nøyaktig det samme som deg:)

Er tilflytter, og her er det ikke vanlig å hilse eller snakke til nye fremmede.

Anonymous poster hash: 62155...809

Skrevet

Jeg bor veldig tett med naboene og badet deres er tett inntil gangen vår. Herregud som dem fjerter og driter! Puttrer i vei, braker og durer :D

Jeg må faktisk unngå blikkontakt med dem for å ikke begynne å le høyt hver gang jeg ser dem. Barnslig? Jeg vet :P

Anonymous poster hash: 66438...234
Skrevet

Nei, har ikke sex her hjemme siden det er pappvegger her. Har ikke mann heller da;-)

Ikke bygdestrøk,  har pratet endel med dem før.

Anonymous poster hash: 58ea3...e48

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...