Gå til innhold

Dere som har fått to tette...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan vogn har dere?

Det blir 19 måneder mellom barna. Ønsker noe som er praktisk og ikke tar for stor plass. 

Anonymous poster hash: 56ecf...b71
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvilken vogn jeg har? Titanium til søskenvogn og simo til enkelvogn :-)

Skrevet (endret)

Jeg har bumbleride indie twin. Kjempe fornøyd med det :-) 15mnd mellom min to :-)

Endret av mamma'n til 2 :)
Skrevet

Bugaboo donkey! Den er genial!

Anonymous poster hash: d0566...d12

Skrevet

Emmaljunga til babyen og en enkel trille til storesøster som vi brukte på byturer, ferie, dyreparken, 17.mai og slike ting hvor vi var to voksne. Når vi var bare en voksen hadde vi søskenbrett, storesøster gikk eller vi tok bilen om vi skulle lang eller hadde det travelt.

Savnet aldri søskenvogn, mye letter med to vogner enn en stor. 20 mnd mellom dem. Nå er de 5 og 6,5 år gamle, så begynner bli en stund siden vognperioden var over da ;)

Anonymous poster hash: 50346...45a
Skrevet

Vi har TFK Twinner Twist Duo, den er gull :) Separate kalesjer, lange sportsdeler og hevbare fotbrett :wink: Enklere å trille enn enkeltvogna vår (Emmaljunga Citycross), og ikke tar den større plass i bagasjerommet heller :Nikke: Vi har ikke hatt bruk for den på vinterhalvåret, mest fordi bhg til storebror uansett er en biltur unna. Men den var kjempepraktisk i sommer når vi var på mye utflukter, ferieturer osv.

Skrevet

Babyjogger city select:-)den er fantastisk!

Skrevet

Takk for tips alle sammen. Skal til USA og tenkte å handle vogn der, derfor viktig at vognen er å få tak i der. Babyjogger er visstnok lett å få tak i og mye billigere enn her.

Ser at babyjogger har to modeller som kan passe, City mini double og City select. Den ene går to i bredden, den andre to i lengden (og hele 16 ulike "stablemuligheter" på en eller to barn) Det er vel ikke hver gang man trenger begge sittedelene tenker jeg?

Anonymous poster hash: 56ecf...b71
Skrevet

Babyjogger city select:-)den er fantastisk!

Signerer denne :-)

Skrevet

Tfk enkelvogn med søskensete som kan festes bak.Det er 19 mnd mellom mine også.Jeg har vært knall fornøyd:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...