Anonym bruker Skrevet 12. januar 2014 #1 Skrevet 12. januar 2014 Lyst til å arrangere for venninen min, men aldri vært på ett selv. Hva gjør man? Hvem inviterer man? Mat? Kaker? Osv. Anonymous poster hash: 344c0...c62
Appelsinpiken Skrevet 12. januar 2014 #2 Skrevet 12. januar 2014 Aller først bør du være helt sikker på at dette er noe venninnen din synes de greit, er mange som avskyr denne nye skikken.
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2014 #3 Skrevet 12. januar 2014 Når jeg har vært med i babyshower har det vært at vi samla venninegjengen, som regel laget tapas så alle har litt mat med seg, og noen kaker. Har også gitt bleiekake/ eller annet formet med bleier. Så gir vi en liten gave til babyen og/eller mor. Har også gjort det slik noen ganger at vi alle har spleiset på noe vi vet moren ønsker seg/ evt trenger til babyen. Har ikke hatt noe særlig med leker, utenom og gjette dato/vekt/lengde etc Anonymous poster hash: 14740...564
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2014 #4 Skrevet 12. januar 2014 Vet at hun ønsker det;) og det er midt i blinken sammenkomst for min oversosiale venn. Anonymous poster hash: 344c0...c62
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå